Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg rar i dag? #1

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-24, 10:42   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har gjort deg rar i dag? #1

Dysleksien tok meg.

I dag det å sove for lenge gjort ryggen min rar (les stiv).

Sist redigert av Karamell : 18-10-24 kl 15:26.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-24, 10:57   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg rart i dag? #1

Nødvendig samarbeid med en kollega, som er ekstremt ulik meg selv, har gjort meg rar i dag. Som mange andre dager. Rart å kommunisere med noen som bor på en annen planet. Det kunne gjort meg frustrert, eller irritert, men siden det er en trivelig person som jeg liker godt, gjør det meg "rart" i stedet, og jeg må bare le.

Gammel 18-10-24, 12:22   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sovet altfor lite denne uka (fordi fortids-Toffen syntes det var lurt å planlegge mange seine kvelder OG tidlige morgener denne uka), og det har kanskje gjort meg litt rar. Men mest trøtt på litt upassende tider.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-24, 13:26   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et spørsmål om tur til utlandet. Jeg har kjempe lyst men skal mye bort før jul.
Men det er utrolig viktig tema (kvinner i landbruket i andre land) som jeg brenner for.
Men ja. Men nei. Men ja. Men rart.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-24, 18:36   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner også at overskriften kunne vært "Hva har gjort deg gal i dag"?

Gammel 18-10-24, 20:55   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mens jeg støtt og stadig leser den som hva har gjort deg rørt

Gammel 18-10-24, 23:16   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har jo til og med skrivefeil i overskriften.

Gammel 19-10-24, 05:30   #8
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Der er trolig den overskriften som gjør meg rart.

Sånn i tillegg til effekten av å ha en datter som kommer inn for kos når hun våkner. 5.13 i dag.
Det er sånn i 5-5.30 tiden og neste helg skal vi stille klokka. Bakover.

Den tanken gjør meg rart og gal.

Gammel 19-10-24, 08:04   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skjønner rett og slett ikke hva denne tråden spør om. Rart.

Gammel 19-10-24, 09:19   #10
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Å lese i VG om han som bodde, var det nesten 2 år?, uten strøm, og som man lurer på om frøs i hjel. I Norge. Samtidig hadde han visst jevnlig kontakt med datteren sin.

Gammel 19-10-24, 14:13   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mens jeg støtt og stadig leser den som hva har gjort deg rørt

Jeg leste opprinnelig feil på tråden "Hva har gjort deg glad i dag?". Og så ble alt rart.

Gammel 19-10-24, 14:54   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Å lese i VG om han som bodde, var det nesten 2 år?, uten strøm, og som man lurer på om frøs i hjel. I Norge. Samtidig hadde han visst jevnlig kontakt med datteren sin.

Ja, den leste jeg istad. Nærmeste naboene ante heller ingenting om hvordan det sto til hjemme hos han, og de kjente hverandre godt nok til at han pleide å stikke innom på en kaffekopp. Og han var på frivilligsentralen og hjalp andre.

Jeg begynte å tenke på folk jeg kjenner, om dette kan skje noen av dem. Foreløpig har vi det sånn at vi besøker hverandre og er oppdatert på ståa i heimen, men tenker det kan være viktig å sørge for at kaffebesøk ikke blir en eveis-greie.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-24, 15:27   #13
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja, den leste jeg istad. Nærmeste naboene ante heller ingenting om hvordan det sto til hjemme hos han, og de kjente hverandre godt nok til at han pleide å stikke innom på en kaffekopp. Og han var på frivilligsentralen og hjalp andre.

Jeg begynte å tenke på folk jeg kjenner, om dette kan skje noen av dem. Foreløpig har vi det sånn at vi besøker hverandre og er oppdatert på ståa i heimen, men tenker det kan være viktig å sørge for at kaffebesøk ikke blir en eveis-greie.

Leste ikke hele.

Først var det økonomi som gjorde at han ikke klarte å betale strøm?

Lurer liksom på hvorfor han ikke spurte noen om hjelp? Er det måten de kommuniserer på; " jo alt går fint her?" Det at ingen spurte hvordan han har det?

Gammel 19-10-24, 15:36   #14
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Lurer liksom på hvorfor han ikke spurte noen om hjelp? Er det måten de kommuniserer på; " jo alt går fint her?" Det at ingen spurte hvordan han har det?

Trur ikkje det er så heilt uvanleg å halde tilbake og late som at alt er bra. Det kan handle om skam til dømes, utan at eg har noko formeining om at det gjeld i denne saka.

(Einskilde lever jo eit hjerte-hjerte-fantastisk liv utad samstundes som dei blir fysisk/psykisk mishandla heime også.)

Gammel 19-10-24, 15:38   #15
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Trur ikkje det er så heilt uvanleg å halde tilbake og late som at alt er bra. Det kan handle om skam til dømes, utan at eg har noko formeining om at det gjeld i denne saka.

(Einskilde lever jo eit hjerte-hjerte-fantastisk liv utad samstundes som dei blir fysisk/psykisk mishandla heime også.)

Absolutt. Og ikke uvanlig at folk trekker seg unna ved problemer og.

Gammel 19-10-24, 19:52   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg rar i dag? #1

Han hadde penger. Han hadde "bare" sluttet å åpne brev. Strømfirmaet hadde stengt strømmen pga ubetalt regning på 1200 kr, nesten to år før han døde. Sannsynligvis levd uten strøm siden, de fant masse batterilys i huset, og han hadde vedovn - og ved, såvidt jeg forsto. Antakelig har noe skjedd med han, så han hadde fått sperre mot å åpne brev, og ordne strømmen tilbake. Noe mentalt, kombinert med pandemi da man ikke kunne møtes. Datteren bodde på annen kant av landet.
Tragisk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-24, 21:43   #17
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Han hadde penger. Han hadde "bare" sluttet å åpne brev. Strømfirmaet hadde stengt strømmen pga ubetalt regning på 1200 kr, nesten to år før han døde. Sannsynligvis levd uten strøm siden, de fant masse batterilys i huset, og han hadde vedovn - og ved, såvidt jeg forsto. Antakelig har noe skjedd med han, så han hadde fått sperre mot å åpne brev, og ordne strømmen tilbake. Noe mentalt, kombinert med pandemi da man ikke kunne møtes. Datteren bodde på annen kant av landet.
Tragisk.

Trist. Gikk vel heller ikke til legen heller. Hvil i fred.

Gammel 19-10-24, 22:06   #18
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Eh, personligheten min?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-24, 17:30   #19
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vin og sen kveld i går gjør meg rar i dag. Det er jo en fin ting for det betyr at kvelden var vellykket.

Gammel 20-10-24, 17:51   #20
Malama

Malama sin avatar

Standard

Å låse en koffert.

Sånn halvt i troen på at jeg gjorde det mannen mente jeg skulle gjøre.

Nei

For han kan ikke koden. Og jeg stakk kabelen gjennom feil sted. Så. Ja. Kofferten han ikke husket at han hadde. Kan nå ikke åpnes. I det minste kan han ikke savne den så mye, han visste jo ikke at han hadde den. På en måte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.