Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Riddu Riđđu-festivalen

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-24, 09:19   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riddu Riđđu-festivalen

Har vi noen her inne som kjenner til Riddu Riđđu -festivalen (internasjonal urfolksfestival) og vil dele litt om hvordan det er og hvordan man kan ha det fint der oppe sammen med mor på 70 år?

Min mor har alltid hatt en tiltrekning mot urbefolkning og natur, hun har ønsket å besøke festivalen lenge, og nå blir hun 70 år. Jeg tenkte kanskje vi må få hjulpet henne å få gjennomført dette før hun blir for gammel.

Kjæresten og jeg har snakket om at vi kan ta med oss bilen og ta hurtigruten fra Trondheim til Tromsø også må vi finne et ok sted å sove der oppe som ikke er så langt unna festivalen.
Jeg ser det er gratis å sove på campen, men hvis det ikke er mulig å leie noen for å fikse noe slags "glamping " så er nok ikke det aktuelt for oss. Ingen av oss har kropper til telt og liggeunderlag.

De campinghyttene jeg finner i nærheten ser ut til å være fullbooket, men kanskje noen her inne vet av noen som pleier å leie ut noe privat under festivalen?

Det hadde vært så fantastisk å kunne tatt med mamsen på dette. :-D

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.