|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Håper overskrifta sier det jeg lurer på, men altså: Syns hjemmefarge (og salongfarge!) holder veldig kort tid. Er det noen anbefalinger på farge med god holdbarhet der ute? Jeg bruker Depend, og syns fargen er ute etter ei uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Før i tiden holdt fargen mye lenger. Nå holder den knapt ei uke, synes jeg. Bruker Kolokrem, men har også brukt Depend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Jeg har prøvd flere forskjellige og har samme erfaring. Tidligere holdt det 4-6 uker, nå må jeg farge ukentlig.
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Jeg bruker Refectocil, og synes ærlig talt ikke den varer særlig lenge, heller.
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Jeg er best fornøyd med hennafarge, men har ikke funnet det til hjemmefarge, så gjør det i salong. Synes det varer lengst, og jeg liker mye farge så den ligger også på huden den første uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Kan det ha noe med hårmengde å gjøre?
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Depend - endret den seg da den ble blandet i forkant i stedet for å legge på to ulike lag, tro?
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?
Ja, det høres sannsynlig ut. Jeg har tynne bryn pga. for mye napping, så bruker brynsfarge daglig i tillegg. Men syns likevel at fargen burde sitte bedre, for jeg er jo fornøyd med fargen de første dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Jeg har prøvd forskjellig og syns fortsatt Kolokrem varer lengst. Men den også har endret seg. Bruker den brunsvarte.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Jeg farger i salong, og hos meg holder fargen ca. 5 uker, så forsvinner den brått.
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hjemmefarge bryn - hvilken farge holder best?Eg bruker Refectocil og farger omtrent kvar 3.-4. veke. Nå har eg somla med å kjøpe ny fargetube og er ganske blass etter å ikkje ha farga sidan tidleg i mai, men det er ikkje så uventa.
![]() |
![]() |
|
|