Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Koser du deg på høytidsdager?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-22, 11:23   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Koser du deg på høytidsdager?

Er du oppriktig glad i fest og høytidsdager som jul, 17. mai, egne bursdager?

Jeg har virkelig prøvd å lære meg å bli glad i denne typen dager, men det ligger ikke for meg. Snakket med broren min i jula, han har det like ens. Men jeg kjenner jo mange som er veldig glad i disse dagene, og da selv om de også kan synes det er mye jobb og stress i forkant.

Før noen steiler helt, joda, ungene mine er glad i dagene, mer enn meg i alle fall. Og jeg får jo noe glede via dem, og vi har hatt mye mer fokus på 17. mai som barnas dag, de har fått adventskalendere, julestrømper, mye mer kos i denne tiden enn hva som kanskje var normalt da vi var barn. Men om sjansen byr seg kunne jeg gjerne feiret jul et helt annet sted, og jeg trives langt bedre f.eks på jobb en alminnelig hverdag enn i et bråkete familieselskap. Påske på hyttetur med masse familie er også en typisk ting jeg har prøvd å lære meg å bli glad i, men den gang ei. Er vi flere?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:28   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Jeg liker høytider, men kunne gjerne feiret jul et annet sted.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:29   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Nja, jeg syns det generelt er et styr. Særlig 17. mai er jeg veldig glad når er overstått.

Julaften var fin før jeg fikk barn, nå veksler det litt, for det er ikke alle unger som takler så høyt spenningsnivå så godt. Vi har funnet en ganske god oppskrift nå, som blant annet innebærer å ta en lang skogtur på formiddagen. Nyttårsaften syns jeg er fin. Men generelt er det fryktelig mye matlaging involvert i alle hjemmeferier i høytider, og jeg liker ikke å lage mat i noen særlig grad.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:32   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.026
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Jeg koser meg i jula, men alle andre høytider synes jeg er pes - særlig 17. mai. Korona-17. mai har vært deilig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:34   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Nei, jeg blir for sliten. Spesielt i julen hvor jeg må være vertinne mer enn en dag. Jeg har fatigue, og 1. juledag klarte jeg delvis ikke å være med i eget selskap mer. Og da har jeg hatt masse hjelp av min mor og min mann.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:36   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.675
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Det varierer fra høytid til høytid. Jeg er veldig glad i 17. mai, særlig i Oslo! Påske på hytta med svigerfamilien er jeg også glad i, og håper veldig på det i år. Jeg er også veldig glad i advent, med kos, pakkekalender, forventningsfulle barn, lys, gløgg og god stemning uten stress. Desember er med vilje veldig stressfritt hjemme hos oss.

Min egen bursdag har jeg et særdeles anstrengt forhold til. Mitt bilde på julaften er å fryse i ubehagelige penklær, bruke undelig med tid på å spise mat jeg ikke liker så godt og så uendelig med tid på å se på at alle andre pakker opp uendelig mye pakker. Nyttårsaften bryr jeg meg ikke så mye om, det er fint å være sammen med kjernefamilien og ta det med ro.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:36   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Jeg synes 17. mai og nyttårsaften er utrolig kjedelige dager, og vi gjør heldigvis veldig lite ut av de to dagene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:38   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Jeg er ikke så glad i egen bursdag eller andre ting som gjør at jeg er fokus. Har fikset det ved å få et barn bare noen dager før min egen bursdag, så vi kjører feiring med mest fokus på henne.

Ellers kommer det litt an på hvor mye jeg får kontrollere selv. Er blitt veldig glad i jula etter at jeg innså at det ikke betyr noe hva andre syns er viktig eller ikke og at vi kan legge oss på det nivået vi ønsker. 17.Mai syns jeg er stress og mas og kjenner jeg er glad jeg snart er ferdig med dugnad på barneskolen.

Påske er jeg egentlig lite opptatt av. Vi er ikke en ski og hytte-familie og det beste med påske er vel egentlig at det er et lite pusterom med familietid her hjemme. Skal jo sies at vi ikke er kristne, så mens jul for meg markerer at det snur mot lysere tider, så er ikke påske en høytid for meg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:39   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg koser meg i jula, men alle andre høytider synes jeg er pes - særlig 17. mai. Korona-17. mai har vært deilig.

Dette er jeg helt enig i.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:44   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Ja, jeg elsker både jul og 17.mai. Min egen bursdag er jeg bare måtelig opptatt av, har aldri likt å være i fokus. Men det slipper jeg på julaften og 17.mai, så da bare koser jeg meg.

Det ene av barna mine er av typen som ikke takler høytider noe særlig, og som har det absolutt best med hverdag. På festdager hvor det skjer noe spesielt er det alltid ett eller annet i veien. Hodepine, kvalme eller annet. På alle bursdager og 17.mai-feiringer siden aller tidligste småbarnsalder har barnet hatt minst en meltdown i løpet av dagen, der alt har vært galt. Store forventninger gir høye skuldre og stress. Dårlig søvn på forhånd, dårlig matlyst og manglende evne til å slappe av. De to andre er ikke slik, de nyter festen og koser seg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-01-22 kl 11:49.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:56   #11
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

17. mai og nyttårsaften feirer jeg ikke, men koser meg veldig i juledagene enten jeg er alene eller i familieselskap. Liker også veldig godt å være i barnebarnas bursdager, og andre i familien også for den saks skyld. Helt greit med egen bursdag også, men ikke alltid det passer med tradisjonell feiring. I fjor gikk jeg Dronningstien på bursdagen min, enkelte andre år har jeg også vært borte på tur.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:58   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.866
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Elsker påsken. Ingen forventninger annet enn et påskeegg med godteri. Resten syns jeg egentlig er stress og forbindes med forventninger som må innfris. Jobber med meg selv her.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:59   #13
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Ja, egentlig. Men de siste årene har jeg oppdaget at mannen og jeg har ulike forventninger til hva som MÅ være gjort før vi har besøk, noe som ofte medfører unødvendig stress og dårlig stemning.

De siste 17-maiene har vært veldig fine da. Vi durer på med bunad og god mat for kjernefamilien, så har vi hatt et veldig lokalt tog og aktivititeter for ungene i borettslaget etterpå. Mye roligere (og billigere) enn når det er på skolen.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:03   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

17.mai er høytidelig og fin synes jeg med skoletoget og felles avsynging av nasjonalsangen og alt ting. Her vi bor er det også et lokalt arrangement, så det starter ikke så tidlig. Dermed blir dagen atskillig fredeligere enn den var da jeg var barn. Korona-17.mai har også vært koselig egentlig, men helt annerledes da.

Bursdag gjør jeg sjelden mye ut av, men den feires fordi Storesøster er født to dager før min bursdag.

Advent og jul, da går jeg all-in! Jeg kjøper gaver tidlig sånn at desember ikke blir så styrete og koser meg med de tradisjonene vi har. Jula er tid for den nære familie og litt venner, med god tid til å gjøre ingenting. Det passer oss fint. Det er ikke stivpynting påkrevet alle dager og det er veldig fint.

Nyttårsaften feires med to vennefamilier og det har vi gjort i 12 år eller noe sånt nå, så det er en ganske avslappet affære.

Påsken har vi ikke faste tradisjoner rundt. Vi har ikke hytte, så skiferier skjer bare sporadisk. På mange måter er påsken favoritthøytiden, for det er ingen krav eller forventninger i det hele tatt annet enn god mat og god tid.

Summasumarum så kan jeg i grunnen si at jeg liker høytider og festdager veldig godt og vi har en masse tradisjoner som vi gjerne holder i hevd og som vi kommer til å ta tilbake etter at koronaen er over hvis de har måttet gå ut midlertidig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:04   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Nei. Særlig avskyr jeg 17. mai, og nyttårsaften er også noe herk. Ingenting av dette egner seg for oss som egentlig bare vil være i fred. I jula er det dessuten et evig mas om brettspill, noe jeg nesten tror kan være verd et eget innlegg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:06   #16
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.970
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Jeg vil nesten gå så langt å si at jeg hater slike nå MÅ vi kose oss tider.
Liker ikke jul, nyttår, påske eller 17.mai. Men elsker romjul da, da det liksom er lov til å bare nyte tiden med egen familie uten at det er noen som mener at noen må inviteres eller at man må kose seg så voldsomt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:09   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei. Særlig avskyr jeg 17. mai, og nyttårsaften er også noe herk. Ingenting av dette egner seg for oss som egentlig bare vil være i fred. I jula er det dessuten et evig mas om brettspill, noe jeg nesten tror kan være verd et eget innlegg.

Inkluder gjerne kortspill i det samme innlegget.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:10   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Inkluder gjerne kortspill i det samme innlegget.

Men det liker jeg! Det er bare det at jeg blir så grusomt sint fordi jeg er en elendig taper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:14   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men det liker jeg! Det er bare det at jeg blir så grusomt sint fordi jeg er en elendig taper.

Jeg har motsatt problem. Jeg gir fullstendig blaffen i om jeg vinner eller taper, derfor har jeg store problemer med å engasjere meg. Jeg bare kjeder meg til døde og lurer på hvor lenge det er til vi er ferdige. Så jeg elsker høytidsdagene, så lenge ingen ødelegger dem med spill.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 12:15   #20
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.993
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koser du deg på høytidsdager?

Ja, jeg elsker det. Jeg elsker planleggingen, jeg elsker å samle familien, jeg elsker å lage og spise god mat, jeg elsker sene brettspillkvelder og alt som hører med. Jeg koser meg skikkelig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no