|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe?Vi trenger en ny varmepumpe. Jeg kikker litt på tester og sånt, men det hadde også vært fint med erfaringer fra noen som har kjøpt varmepumpe de siste par årene og faktisk har testet dem. Vi har vært veldig fornøyd med vår gamle fra Daikin, men mye har nok skjedd på den fronten siden da. Vi ønsker vegghengt, ikke gulvmodell.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe?Kjøpte ny for noen år siden. Lurer på om det er Toshiba jeg har? Er i alle fall fornøyd.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe?Det var mye bra å velge i fra Toshiba, Daikin og Fujitsu høsten 2019. Vi valgte denne fordi den var god på kalde dager. Vi bor i 100 år gammelt hus med dårlig isolering. Toppmodell her:
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe?Takk for flere tips.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe?Har ikke kjøpt ennå, men skal kjøpe mitsubishi kateki i løpet av høsten. For oss var lavt lydnivå viktig fordi ene av ungene sliter med lydsensitivitet og reagerer på varmepumpen vi har nå, jeg liker at det er Wi-Fi styring og jeg syns designet er finere enn mange andre varmepumper. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|