Hvilken katteluke med chipleser som trekker minst? Hvor har dere katteluke?
Noen som har erfaring med katteluke med chipleser? Kjøpte en sureflap i går, og gikk greit å registrere katter før montering, men ville ikke montere den, for ser ut som det er åpning rundt hele plastdøra, altså en liten sprekk selv om det er tettelist rundt, så lurer på hvor mye de trekker når det blåser og er kaldt? Står at det skal være effektiv vindstopper/tettelist på den på beskrivelsen, men når jeg ser den live så skjønner jeg ikke helt at det kan stemme. Har vurdert å ha den i terrassedøra.
Har funnet en Petsafe som er ganske så lik, også er det Ferplast som reklamerer med at de tåler en del vind.
Og dere som har katteluke, for har dere katteluka? For om jeg ikke skal ha den i terrassedøra/ytterdør, så må jeg ha den i kjelleren, og da vil jo kattene ikke bruke den så mye annet enn når vi ikke er hjemme tenker jeg. Kunne jo tenkt med å slippe og åpne døra ørten ganger om dagen. veldig greit nå når terrassedøra står mye på gløtt hele dagen når det er varmere ute, så gjør de jo akkurat som de vil og har blitt skikkelig bortskjemt med hjemmekontor. Men også nabokatter er ivrig besøkende på hjemmekontor nå, og det vil jeg jo unngå med luke med chipleser. 
|