|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
30-09-18, 22:57 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
|
Hva gjør man for å overleve høsten?Jeg hater høsten.. Nesten så ille at jeg blir deprimert. Hva gjør dere for å komme gjennom i god behold? (jeg er glad i vinter og snø, så når den kommer er jeg redda) |
30-09-18, 23:02 | #2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Hva hater du med høsten? |
30-09-18, 23:17 | #5 |
flisespikker
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Få med deg så mye dagslys som mulig, kanskje? Prøv å komme deg ut midt på dagen (i lunsjpausen?) hvis været er OK, og særlig hvis det er sol. Kjøp deg et deilig ullsjal og en matchende lue, og ha på lune og varme klær ellers så du ikke rekker å begynne å fryse.
30-09-18, 23:18 | #6 |
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Reiser bort litt. Jeg liker ikke vinter heller, så det er lenge til livet blir levelig igjen.
30-09-18, 23:21 | #8 |
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Østlandshøsten er finfin, syns jeg, men om det er som den kan være enkelte år på Vestlandet, så er det jo helt grufullt. Vått, mørkt, endeløst.
30-09-18, 23:23 | #9 |
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Og før de andre vestlendingene blir fornærmet: dere har våren, en viss rettferdighet må det være i verden!
30-09-18, 23:26 | #10 |
koko
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?For meg hjelper det å ha noe å glede meg til. Venninnebesøk, en konsert, date med mannen eller lignede. Det beste er å skulle reise bort en tur, men det lar seg ikke alltid gjøre.
30-09-18, 23:33 | #11 |
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?
Ja, hvis vi overlever så lenge som til våren. Jeg er like i tvil hvert år.
30-09-18, 23:42 | #12 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Jeg skjønner deg godt. Høsten kan i teorien være fin, jeg liker raslende løv og tørt og kaldt vær, men det er aldri (sjelden) sånn her. Høst er endeløst regn, gjørme, vind og sur kulde. Og når vinteren kommer, så fortsetter været i samme stilen. (Tørr og fin snøvinter liker jeg!) |
30-09-18, 23:46 | #13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
|
kan man bare begynne med d vitaminer og omega 3?? |
30-09-18, 23:50 | #14 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
Å kunne nyte sol hele året og sette oppriktig pris på den er noe av det aller beste med å ha vokst opp i Nord-Norge. Jeg vet hvor hinsides mørkt og dystert det kan være. Å kunne løfte hodet opp og få sol i ansiktet mot slutten av året - det er virkelig livgivende.
30-09-18, 23:51 | #15 |
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Det er jo tran, bare, (og diverse varianter av det) og det er vel ganske standard for oss her nord.
30-09-18, 23:51 | #16 |
finner ut av mye
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Jeg hadde det også sånn helt til jeg leste Zen and the art of running. For det er jo ikke sånn at det er noe galt med høsten eller været i seg selv. Det bare er. Det er tankene og holdningene våre til det som gjør det kjipt, eller hyggelig.
30-09-18, 23:52 | #17 |
Kontrollfrik
|
Det tror jeg på. Jeg mener av hele mitt hjerte at jeg setter oppriktig pris på hver eneste solstråle jeg kan få. |
30-09-18, 23:54 | #18 |
Kontrollfrik
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Jeg er egentlig enig, frukt. Men jeg opplever at trøttheten min, som er det aller verste, i stor grad handler om noe fysisk. Jeg er så trøtt at det sprenger i hodet. Det varer ikke hele vinteren, det varierer, men en del uker. Og lyslamoe virker ikke. |
30-09-18, 23:58 | #19 |
finner ut av mye
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?Trøtthet er jeg enig i at er slitsomt, ja.
30-09-18, 23:59 | #20 |
finner ut av mye
|
Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?D-vitamin nivå er lurt å sjekke.