Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-18, 11:56   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Herremannen flytter inn i hybelen (som aldri har vært leid ut og som er veldig integrert i vårt hus) og jeg kan stort sett bruke hans tidligere soverom til hva jeg vil. Pekenmannen skal bruke det som har vært spillerom/kontor/gjesterom. Det virker som om Pelenmannen syns det er greit å ha sovesofaen på "sitt" rom. Jeg vil ha benker til å kunne ha diverse prosjekter fremme santskap. Vi har alt for lite skap og ikke en eneste bod i det her huset.

Jeg har tenkt meg en lang kjøkkenbenkepkate med skap bak eller en benkeplate med skyvedørsgarderober og hyller. Rommet er ca 10 m2 og det er egentlig bare en brukandes vegg.

Hva skulle du bruke et rom tilsig hvordan skulle du innrede det? Gjerne med bilder.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.