Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin ryggsekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-17, 22:50   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin ryggsekk?

Jeg trenger en fin ryggsekk til hverdagsbruk. Jeg har fått beskjed om å slutte å børe livet mitt på én skulder av fysioterapeuten og trenger derfor en sekk. Men den må kunne brukes til til kåpe og derfor ikke se helt villmark ut. I tillegg er jeg ikke så stor, så sekken må ikke være for diger heller. Jeg liker Brooks, men de er steindyre, også har jeg funnet noen fine i skinn på Etsy, men er veldig usikker på om de sitter særlig godt. Skulderstroppen sitter veldig langt fra hverandre.

Så noe i skinn som ikke er kjerring, helt enkel sykkelsekk i gummi (men ikke for stor) eller noe helt annet jeg ikke har tenkt på. Det er jo fjällräven selvfølgelig, nen tenkte jeg ikke trengte å se helt ut som triben min da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.