Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-16, 16:06   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.321
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg skal til SXSW i Austin, Texas og en ukes roadtrip i California i mars og til Berlin med mannen første mai-helgen.

Jeg gleder meg til å feire mannens 40års-dag og gutta som konfirmeres og vi samler familien hos oss i mai.

Jeg har fått nytt kne og gleder meg til å få en kropp som virker!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 30-12-16 kl 17:55.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 16:21   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.033
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til å få mer energi enn jeg har hatt i år, siden jeg ikke har vært sykemeldt, jeg ser tegninga til at kveldene begynner å bli bedre. Og til å besøke Yngste på Irland mens han har utvekslingspraksisen sin der. Og til å bade i Bunnefjorden til sommer'n. Jeg har også noen bøker liggende som jeg gleder meg til å lese.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 16:34   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg har ikke planlagt noen store reiser eller noe sånt, men skal feire min egen 40 årsdag tenkte jeg, og det gleder jeg meg til
Jeg gleder meg til å starte et nytt år på jobb, med et utgangspunkt jeg liker. Jeg er liksom der jeg skal være nå, og trives veldig godt.

Og så gleder jeg meg til å kjøpe ny sofa ,

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 17:32   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg skal på kombinert roadtrip og jobbtur/konferanse i California i juli, sammen med folka mine. Jeg skal dessuten til Barcelona i embeds medfør, og til Gardasjøen på kortur. Vi skal ha konfirmasjon i september og innimellom har vi tenkt å jobbe litt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 17:48   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Gå turar i skogen til våren! Drikke kaffe på terrassen! Jobben! Kjenne på spenninga ved at livet er mitt, med blanke ark, kanskje eit snev av...kremt.... Jomantikk???

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 17:52   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til forkultivering og til hagemesse og til å grave meg nytt bed. Jeg gleder meg til alt jeg skal pusle med i hagen i år og til å se utviklinga til alt jeg planta i fjor. Jeg gleder meg over større barn som er enklere å skaffe barnevakt til, og har dermed planer om å få til mer reising uten barn, ikke bare med. Jeg gleder meg til jobb og til samarbeid med kolleger og elever. Jeg gleder meg til et spennende nytt opplegg vi holder på med på jobb, som jeg tror jeg får være med på. Jeg gleder meg til alt jeg skal strikke og til TV-serier som skal komme i 2017: Sherlock og Broadchurch og enda mer. Jeg gleder meg til det nye barnehagebygget vårt blir ferdig og til lillebror skal begynne der og til mellombror begynner på skolen, fordi det letter logistikken enda mer. Jeg gleder meg til å finne på ting med familien. Jeg gleder meg til gode måltider og kaffepauser og sjokolade og til tekoppen min hver kveld. Og så gleder jeg meg til å komme i bedre form (det var bare den der innsatsen som kreves for å komme dit). Jeg gleder meg til lillebror begynner å sove mer i sin egen seng.

Jeg gleder meg stort sett til noe hver dag, både små og større ting, og tror og håper at 2017 blir enda bedre enn 2016. Det begynte ganske ruskete, men tok seg opp.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 17:53   #7
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.740
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Til jeg er ferdig utdannet barnehagelærer i mai, ferietur til London med familien og forhåpentligvis få meg fast jobb.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:00   #8
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Gleder meg til vi kommer inn i nytt hus om et par uker.
Jeg ser frem til å ordne utenfor og å plante. Grave i jorda og å bli skitten. Uteplassene er slik at det kan skjermes for vær og vind, og jeg kan sitte ute selv om været er elendig
Gleder meg til å være mere sosial. Kanskje få noen nye venner.
Jeg gleder meg til å starte med blanke ark

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:06   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.920
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg kan ikke si at det er noe jeg gleder meg veldig til sånn egentlig. Jeg gleder meg til å dra på studietur til Andøya i mars, og jeg gleder meg vel på en måte til eldste skal konfirmere seg. Ellers er det ikke så mye mer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:07   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.112
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til sommer med varmegaranti.
Ellers har året lite planer, men jeg tror bok det vil fylles med nye fint.


Og når 2017 er over har jeg bare igjen 1/4 av studiet mitt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:14   #11
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til å flytte inn i ny leilighet i løpet av våren, selv om det er mye å tenke på akkurat nå.
Jeg gleder meg til Italiatur til sommeren, gleder meg generelt til vår og sommer.
Jeg håper jeg kan få meg en fast, trygg, spennende jobb.
Og jeg gleder meg til studiene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:27   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

London-tur med familien, i høstferien.
Ny seng, den er bestilt i dag men jeg spurte ikke om leveringstid.
En sommer til på camping
Bryllup til svigerinne og svoger.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:31   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg har, for første gang på 10 år, ingen billetter i skuffen på nyttårsaften. Vi har heller ingen planer for året som kommer. Pluss på at jeg er kraftig angrepet av PMS: Jeg gleder meg ikke til noe annet enn at det skal bli dager med mer dagslys.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:39   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Ikke så mye. Tar dagene som de kommer og gjør det beste ut av de, uavhengig hvilket år det er. Hååååååååper på hund, da.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:53   #15
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Til at min datter skal bli født i mars.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:54   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg prøver å glede meg til en ting om gangen.

Jeg skal til Austin, Texas og besøke liksomsøsteren min i februar/mars. De flyttet til USA i sommer, etter å ha vært naboene våre i 8 år. Det merkes godt at de er borte. De var hjemme nå i julen, men da bodde de ikke i sitt eget hus. Jeg gleder meg til å ha mye tid sammen med dem.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 18:56   #17
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.989
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til vinteren er over (og håper det blir så få dager med snø som overhodet mulig), til lillebror begynner på skolen, til gode bøker, til aleneferie hjemme med bare storebror (mens mannen tar de to yngste med til farfar noen dager), til fine strikkekvelder med gode serier, til gode middager med venner, til sene spillkvelder, og så gleder jeg meg, som Nessie, til nye sofaer i stua.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 19:47   #18
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.598
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til vi henter hunden vår på nyåret, til huset vårt blir ferdig bygd til sommeren, til hverdager (det er så mye enklere å gå ned i vekt på hverdager ), til turer i skogen, til lysere dager, til å få solgt nåværende bolig og mye mer. Enkel å glede!

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 19:48   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til å lære meg å spille golf skikkelig. Mannen og jeg har funnet en felles hobby - ble litt bitt av det i 2016, men tar kurset først i 2017.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 19:52   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Til at min datter skal bli født i mars.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no