Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koffert - hvilken størrelse?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-16, 21:05   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koffert - hvilken størrelse?

Jeg blir ikke klok!
Jeg har fått penger til å kjøpe meg ny koffert. Vi har i dag et slikt "sett" med en kabinkoffert, en medium og en stor. Disse er kjempegamle, men funker helt greit. Vi ser dog at det er for lite om hele familien glum skal ut på tur. - i år skal vi to uker i charterkjøret.

Jeg står likevel og lurer på om jeg skal velge en koffert som rommer 83 liter (75 cm) eller 53 liter (66 cm)

Hva er best sånn i det lange løp? Vil idet være mulig å pakke en stor koffert uten at den blir overvekt og at vi (som hvert år) får kjeft av flypersonalet for for tung baggasje?

Jeg Har kjøpt en stor en - men lurer på om den som er hakket mindre vil bli mer brukt om jeg f.eks skal på tur alene?

innspill?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.