|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hva koster det å bytte det elektriske anlegget?Jeg skjønner at det kan variere veldig altså, men ballpark? La oss si ca 90 kvadrat, fire rom og automatsikringer. Men alle ledninger og kontakter må byttes.
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva koster det å bytte det elektriske anlegget?Vi fekk beskjed om å rekne ca. 1500 pr. kontakt/brytar, men det er vel 5-6 år sidan nå. I tillegg kjem kostnaden ved å åpne vegger.
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva koster det å bytte det elektriske anlegget?
Det inkluderer ledning. Det var overslagsverktøyet vi fekk på forhånd, men når det kjem til stykket blir det jo timepris på arbeidet. Likevel stemde det ganske godt. Vi gjorde det i 2008, så det har visst blitt meir enn 5-6 år sidan, når eg tenker meg om.
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva koster det å bytte det elektriske anlegget?Jeg byttet innholdet i sikringsskapet for noen år siden, året etter nokon, og betalte ca tjuetusen for det + strekking av ny kurs for induksjonstoppen + et par ekstra stikkontakter og litt nytt opplegg i kjøkkenrommet. Fikk pris fra et par firma på forhånd, og de lå likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster det å bytte det elektriske anlegget?Vi byttet sikringsskap og fikk strukket fire nye kurser og en del nye stikk til kjøkkenet i januar i år. Betalte rundt 35 tusen for det. Noen firmaer skulle ha 50 tusen. Sikringsskapet kostet ca 18000, så kom det resten utenom. Lurt å forhøre seg rundt omkring, både pris og referanser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva koster det å bytte det elektriske anlegget?Tror vi betalte rundt 10.000 i 2004.
![]() |
|
|