Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Eva Solo Trio White Line

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-16, 18:50   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Eva Solo Trio White Line

Noen med erfaring med disse grytene? Er det godt slippbelegg? Holder de fargen? Vil du anbefale de?

Eventuelt andre anbefalinger?

Må ha nye kjeler snart, og ønsker meg noen fine

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-16, 21:45   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eva Solo Trio White Line

Jeg har to Eva Solo gravity-gryter, og liker disse godt. Det at de kan stables oppi hverandre uten at det bygger så mye i høyden er et stort pluss.

Jeg har også noen andre Eva Trio (tror jeg det var) gryter som jeg er godt fornøyd med. Et par av disse har en form for slippbelegg som jeg ganske raskt klarte å lage hakk i. Så om jeg skulle ha kjøpt noen nye gryter nå, er det gravity jeg hadde gått for. Jeg syns det ser ut til at white line bygger alt for mye i høyden når grytene står oppe i hverandre. Og vil dette belegget egentlig fungere?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-16, 23:10   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eva Solo Trio White Line

Vi har de samme som lille meg, med knallrøde lokk og bordbeskyttere som fester seg til kjelene magnetisk. Liker dem, og også lokket med innebygd sil.

Men det var kanskje ikke gravity du spurte om? Sorry :P

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.