|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hva er du takknemlig for i dag?Jeg prøver å fokusere litt mer på hva jeg er takknemlig for, og tenkte det kunne være en ide å gjøre det her. I tillegg er det jo interessant å se hva dere er takknemlige for.
![]() |
#3 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At jeg enda er i live |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg bor i Norge, der vi har så gode helseordninger; at mannen min er frisk og orker å ta sin del av lasset her hjemme igjen; for at vi har foreldre som stiller opp for oss; for at kollegaen min er så grei å dele mange av oppleggene hun lager, slik at jeg får mindre arbeidsbyrde; for at jeg har så greie, morsomme og reflekterte elever, slik at det blir gøy å gå på jobb; for at jeg fikk en rolig stund med ungene i sofaen i stad, uten krangling og med minstens hode i fanget, slik at jeg for første gang på flere uker følte meg tvers igjennom lykkelig.
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?
Noen ganger er det det beste man klarer, men det er greit det og.
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått en vikarjobb på et sted jeg elsker å være! Og på den måten får jeg tilbringe enda mer kvalitetstid med barna mine, og jeg lærer noe nytt hver eneste dag.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I disse dager er jeg glad for at jeg har en jobb å gå til og ikke minst at jeg har kort vei dit. Også er jeg veldig glad for at barna mine har gode venner og at vi er friske.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for en god venninne som kom innom med bomst, og et nydelig kort med gode, oppmuntrende ord.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er også glad for at jeg har en trygg (viktig i disse tider, spesielt der jeg bor) og interessant jobb. Er også glad for at LilleVenn virker mye bedre i dag, hun har vært veldig redusert denne uken pga hjernerystelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg kan stå opp om morgenen og gå til en jobb hvor jeg virkelig trives. Jeg er takknemlig for at jeg kan komme hjem til mann og sønn og katter og alle har det bra og er friske og fine. Jeg er takknemlig for at vi står foran en helg hvor vi ikke har så mye som en eneste plan.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg møter så mange triste skjebner på jobb at jeg ofte tenker på ting jeg er takknemlig for. Jeg er takknemlig for at jeg har en jobb å gå til, at jeg og mannen stort sett backer hverandre opp og tar vare på hverandre, at jeg trives der jeg bor og at jeg har nettverk av familie som stiller opp om det er noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg skikkelig overfladisk og er kjempe takknemlig for at jeg kunne skjøpe meg nye ski. De er utrolig gode å gå på.
![]() |
![]() |
#13 |
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?
Når jeg fikk oppsigelsen, dro jeg rett til byen og trøstehandlet meg fjellski, så nye ski skal ikke undervurderes, det scorer høyt på lykkeskalaen!
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Når jeg tenker meg om så er jeg veldig glad for at jeg enn så lenge ikke har hatt migrene denne uka. *bank i bordet* |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg har fri hver fredag og kan ha en skikklig ego-dag.
![]() |
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg fikk gått en fin tur med hund og svigerinne, med en etterlengtet og god samtale. Det gjorde dagen/kvelden for meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg er så heldig å ha min egen splitter nye saksofon.
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At det er fredag!
![]() |
#20 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At det er fredag og at ungene mine har gode venninner.
![]() |
|
|