|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din beste oppskrift med torskVi ønsker å øke inntaket av fisk og er på jakt etter gode hverdagsoppskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskDenne synes jeg er veldig god: https://numeriusnegidius.wordpress.c...-og-sot-chili/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskI går hadde vi torsk i form, og den ble veldig god:
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskDenne er veldig god: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskDet er jo ikke min beste oppskrift, men alle ungene her i huset er ville etter lettsaltet torsk, gulrotstuing, kokte poteter og bacon. Så det har vi ganske ofte. Også pleier vi noen ganger å lage en oppskrift fra Godfisk.no (Mye godt der, synes jeg) som heter Marit Bjørgens torskewrap eller noe lignende.
![]() |
#6 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskLettsaltet torsk med gulrotstuing og bacon er helt nydelig, og veldig enkelt å lage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskIkke akkurat en oppskrift, men min favorittmiddag med torsk er rett og slett stekt torsk med masse grønnsaker, poteter og hjemmelaget aïoli. Veldig godt.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskHjemmelagde fiskepinner med aioli. Barnas favoritt fra barnehagen.
![]() |
#9 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskVi bruker lettsaltet torsk, god potetmos, bacon og flatbrød siden av. Gammeldags, men veldig godt.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskVeldig godt med ertepurè og saltbakte rødbeter til også. Og fisken må bakes i ovn, ikke kokes.
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskTorsken er best når den stekes, synes jeg, selv om det vel er koking/baking som er mest brukt. Panert torsk er nydelig. Det er også godt å steke den i en blanding av smør, olje og soyasaus eller oystersaus. Stek litt fort/hardt for å få skorpe, og la den hvile i folie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskTrines matblogg sin oppskrift med ovnsbakte rotgrønnsaker og kikerter testet vi her om dagen, kjempegod!
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskTrukket lettsaltet torsk og tonnevis med bacon. Enkelt og best |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskTror kanslje denne er en av mine favoritter: http://trinesmatblogg.no/2014/08/05/...orsk-og-tomat/
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Din beste oppskrift med torsk
Dette hadde vi i dag. Brukte choritzo og serverte rotmos av potet, søtpotet, pastinakk og sellerirot. Ble veldig, veldig godt! Ble masse smørkraft i bunnen av formen og tenker å bruke det som base til fiskesuppe i morgen til lunsj.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift med torskLettsaltet torsk med potet, bacon, gulrot og flatbrød er noe alle i familien liker. Det enkle er ofte det beste. Jeg vokste opp med fem fiskemiddager i uka, og er fremdeles ikke lei vanlig stekt og trukket fisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|