Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-15, 22:19   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Hvor mange her inn har dem, tro? Hvilke og hvor mange har du hvis du har, og hvordan bruker du dem?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:20   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Jeg har et stort et som jeg fikk til jul i fjor. Nå ligger det en pakke på posten og venter på meg med enda et (bestilt fra bokklubben, velkomstgave).

Gammel 22-11-15, 22:21   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to lyshus. Med telys i, vet ikke pm så mange andre bruksområder.

Har også to bittesmå, hvite vaser. De står bare til pynt. Ikke de stripete.

Gammel 22-11-15, 22:21   #4
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har et stort et som jeg fikk til jul i fjor. Nå ligger det en pakke på posten og venter på meg med enda et (bestilt fra bokklubben, velkomstgave).

Har telys i det.

Gammel 22-11-15, 22:22   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

En liten gullstripet vase som jeg har blomster i.

Gammel 22-11-15, 22:26   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen hus i flere klynger her, og jeg tror det er fra Kähler ett av dem i alle fall. Fordi vi liker telys og kubbelys og bruker mye sånt, og trengte noe å pynte opp den 4 meter lange benken vi har i stua med.
Og så har jeg fått et sånt sett med tre små vaser, de skjønte jeg ikke helt hva jeg skulle bruke til, og så knuste ungene den ene, og nå har jeg to igjen, og da skjønner jeg hvertfall ikke hva jeg skal gjøre av de.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:26   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et lyshus, men har ikke kjøpt det selv, det var en julegave. Jeg synes for så vidt både hus og vase er fine, men "alle" har det, så da gidder jeg ikke. Nå høres jeg sikkert ut som om jeg har en ordentlig unik stil, men det har jeg heller ikke.

Bruk? Det står på en skjenk i stua med telys i.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:27   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp fått både lysestaker (sølv) og vase (rosa), så da er det vel bevist at det er på vei ut som trend.

Men jeg syns de er fine, da.

Jeg tror at en av grunnene til at jeg alltid er litt sen når det gjelder å plukke opp trender er at jeg bruker litt tid på å finne ut om jeg liker noe, så når det først kommer i hus, så får det som oftest bli værende, lenge etter at moten har passert.

Gammel 22-11-15, 22:29   #9
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 3 store lyshus, har dem i trappoppgangen min. Tenkte å sette dem ute på trappa nå når jeg pynter til jul.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:29   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen lyshus, men jeg har en trepakning med sånne minivaser. Ikke tatt dem ut av esken enda, jeg tror jeg skal pynte julaftenbordet med dem?

Gammel 22-11-15, 22:29   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en liten vase med svarte striper, og en ganske stor med gråblå striper. Jeg har fått begge i gave, og liker dem godt. De brukes til blomster, og står fremme også når de ikke har blomster i seg. Den lille er fin hvis en bare har en rose eller to fra hagen, eller noen markblomster. Lyshusene er fine, men jeg har ikke noen selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:30   #12
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har ingen lyshus, men jeg har en trepakning med sånne minivaser. Ikke tatt dem ut av esken enda, jeg tror jeg skal pynte julaftenbordet med dem?

Ahh, ja det har du rett i. De har jeg og. Jeg bruker dem dog som lysestaker.

Gammel 22-11-15, 22:33   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lysestaker og to vaser i sølv og 4 lyshus. Lysestakene er ganske nye, lyshusene har jeg hatt noen år. Bruken er åpenbar? Lyshus som lyshus og vaser til å ha blomster i.

Jeg har ventet på sånne tråder som indikerer at det ikke bare er en trend på vei ut, men egentlig sånn at man nærmer seg syrebeiset furu. Men jeg liker mine.

Gammel 22-11-15, 22:35   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ahh, ja det har du rett i. De har jeg og. Jeg bruker dem dog som lysestaker.

Uhm, er det kanskje det de egentlig er? Vel, lysestaker gjør seg jo også på julaftenbordet!

Gammel 22-11-15, 22:37   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne små vaser har jeg vurdert et par ganger, jeg savner noe smått til blomsterleveranser fra barn.

Gammel 22-11-15, 22:40   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sånne små vaser har jeg vurdert et par ganger, jeg savner noe smått til blomsterleveranser fra barn.

Jeg har en egen minivase til sånne blomsterleveranser! Lik denne, bare enkel, ikke dobbel:

Gammel 22-11-15, 22:46   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ett lysthus, fått i gave. En stripete lysestake, en stripete stor vase, begge disse er med sorte striper. En liten vase med gullstriper og en med gule striper. Har også to andre lysestaker, Globo, fra samme merke og en blå vase som heter, vel, er denne:http://royaldesign.no/viewitem.aspx?...51ThoCIcDw_wcB

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:50   #18
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg har ikke noe av dette, er ikke min stil i det hele tatt tror jeg. Men har fått et ønske fra noen om en sånn Kähler-vase med sølvstriper til jul og føler jeg ser dem overalt på nettet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:51   #19
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Uhm, er det kanskje det de egentlig er? Vel, lysestaker gjør seg jo også på julaftenbordet!

Nei, det er nok minivaser det er tenkt som. Men de er veldig fine med lys i forskjellige høyde.

Gammel 22-11-15, 22:51   #20
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har ett lysthus, fått i gave. En stripete lysestake, en stripete stor vase, begge disse er med sorte striper. En liten vase med gullstriper og en med gule striper. Har også to andre lysestaker, Globo, fra samme merke og en blå vase som heter, vel, er denne:http://royaldesign.no/viewitem.aspx?...51ThoCIcDw_wcB

Den vasen likte jeg mye bedre enn de med striper, jeg er nokså svak for petrolblå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.