Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Le Chameau støvler - glatte?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-15, 20:53   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Le Chameau støvler - glatte?

Jeg vurderer å kjøpe meg et par lave le Chameau støvler. Fra før har jeg Hunter, men blir ikke helt venn med dem.

Jeg lurer på om le Chameau egner seg for bruk om vinteren, eller blir de glatte? Kan man kjøre bil med dem?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-15, 09:39   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Le Chameau støvler - glatte?

Jeg brukte mine en hel vinter med ullsokker i. De er absolutt ikke glatte, det er veldig god såle på dem. Jeg e l s k e r mine støvler.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-15, 10:28   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra. Går du opp i størrelse for å få plass til ullsokker?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-15, 11:36   #4
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes heller ikke de er glatte, og bilkjøring er null problem. Jeg er utrolig glad i støvlene mine! Eneste ulempen med dem er at de er litt vanskelig å holde rene; gummien er litt ruglete og skitt blir vanskelig å vaske av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.