Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klokke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-15, 21:45   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klokke

Jeg har fått et gavekort på 1000,- og lurer på å kjøpe klokke for det. Jeg har en klokke fra før, men har ikke brukt den på flere år. Den er fin (Adidas) men tung, siden den har metallenke. Jeg tror jeg har lyst på en mer klassisk klokke, med skinnrem og enkelt design. Er det noen som ha noen forslag til merker, mulige steder jeg kan lete? Ukjent terreng for meg. Beløp er da rundt 1000,- men kan også strekke meg noen hundrelapper over.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 21:51   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.256
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klokke

Er gavekortet begrenset til en spesiell butikk?

Jeg bruker ikke klokke vanligvis, men har kjøpt meg et aktivitetsarmbånd som også har klokke, Fitbit Charge HR. Jeg er SUPERfornøyd. Smal, svart, enkel sak som er klokke men også veldig mange flere funksjoner. Kan være verdt å vurdere. Den kostet forøvrig 1300.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 22:39   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klokke

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Er gavekortet begrenset til en spesiell butikk?

Jeg bruker ikke klokke vanligvis, men har kjøpt meg et aktivitetsarmbånd som også har klokke, Fitbit Charge HR. Jeg er SUPERfornøyd. Smal, svart, enkel sak som er klokke men også veldig mange flere funksjoner. Kan være verdt å vurdere. Den kostet forøvrig 1300.

Nei, det er et sånt Universalgavekort så det går på mange butikker og mange typer butikker.

Tror det er noe slikt jeg er ute etter:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 22:33   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.038
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Klokke

Daniel Wellington:


Mockberg:

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 22:57   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.120
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klokke

Jeg har en fra Gant som ligner på den til venstre øverst fra Daniel Wellington.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-15, 21:15   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klokke

DW-klokker er fine! Skal prøve å få tatt en tur ut for å se/prøve i helga.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no