Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Gassgrill

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-15, 19:48   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gassgrill

Vi må ha ny grill etter at vår Nordic Season rustet bort etter kort tid fordi NoenTM ikke kjøpte trekk til grillen da han kjøpte grillen.

Jeg må på ingen måte ha Weber, men jeg vet at Weber er bra, og jeg vet ikke noe om andre merker. Grillen skal helst ta lite plass, et passelig trekk er et must, og den skal ha en grillflate som er praktisk og lett å holde ren. Helst skal den være billig også. Synes mer enn 4000 er for dyrt. Vi trenger absolutt ikke ekstra sidebrennere, eller hva det heter, det man kan koke ris på ved siden av grillen.

Tips?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 19:51   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gassgrill

Vi kjøpte Landmann nå sist, og synes jeg fikk mye for pengene. Den er ikke riktig like god som Weber'n, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 19:55   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi kjøpte Landmann nå sist, og synes jeg fikk mye for pengene. Den er ikke riktig like god som Weber'n, da.

På hvilken måte er den bra? Jeg kan ingenting om griller...

Gammel 18-05-15, 20:12   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Weber gir mest varme ved full effekt, og også jevnere enn Landmann. Vi vil ha stor grill, da, siden det er utekjøkkenet vårt på hytta, men hvis jeg ikke ville ha stor, tror jeg denne er god:
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...ZLLtAodwnkA4Q#

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 20:16   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har denne og har hatt den i fem år:
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...e210-gassgrill

Den har stått ute i regn og vær og vind om sommeren og tildekket med trekk under tak om vinteren. Jeg tenkte faktisk på det i forrige uke, at man ikke kan se at den er fem år gammel Ikke noe rust, den er like hel og pen og etter en runde med Jif Grill og Rens og børste så er den god som ny innvendig også. Den steker jevnt og g odt med to bluss. Har bare gode ting å si om den.

Gammel 18-05-15, 20:17   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi har en Weber vi er fornøyd med, men den tar jo litt plass.

Vår ligner på denne, men er nok en annen modell - jeg kan aldri tenke meg at vi betalte så mye for en grill. Vår er på tredje sesong tror jeg:

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...e310-gassgrill

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 20:17   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt en del gassgriller, siste tilskuddet er en Weber 310 som ble kjøpt i fjor. Absolutt den beste vi har hatt. Pappa har en mindre versjon av denne, står ved sjøen og er like god etter flere år.

Jernia selger den for 3999,-.

Vi har hatt flere fra Landmann og har ikke vært fornøyd. De er greie med en gang men forfaller veldig fort. Vanskelig å få tent etter første sesongen og ruster etter få sesonger.

Har en Weber Q-ettellerannet her hjemme. Den skyr mannen som pesten, syns den brenner ujevnt og er direkte misfornøyd. Så her hjemme blir det neppe mer grilling før vi får ny. Og da blir det den samme som vi har på hytta.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 20:30   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi griller mye og har en Futur Quatro Vanilla, og vi er mer fornøyd med den enn Weberen vi hadde før. Brennerene på denne er bedre. I tillegg er den pen, og det er ingen ulempe.

Gammel 18-05-15, 20:36   #9
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Vi har noe som ligner på en campingvogn. :notamused: :bidrar:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 20:47   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk!

Gammel 18-05-15, 21:36   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp bestilt en Weber E210 på Elkjøp. Den er litt mindre enn den jeg viste lengre opp her, men stor nok for oss. (Har oftere venner på grilling på hytta enn her hjemme.)
Den koster 2995,-.
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...comparison2989

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 22:10   #12
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Her er vår subtile lille grill. Mannen kom hjem med den for to år siden og var i himmelen. Her snakker vi om å virkelig skyte spurv med kanon. Den brukes stortsett til å grille pølser på. :sliten:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 10259706_10152038588422003_381739792554982187_n.jpg (82,6 KB, 37 visninger)

Gammel 18-05-15, 22:18   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Blir plass til mange pølser da, Lenam.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 22:22   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Det er faktiskt nesten sånn at man må lete litt etter pølsene som ligger der.

Gammel 18-05-15, 22:26   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg leste nylig om en ny type gassbeholdere som var mindre farlige, men nå kan jeg ikke for mitt bare liv finne den artikkelen igjen. Noen som vet hva jeg mener?

Gammel 18-05-15, 23:17   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi har hatt en del gassgriller, siste tilskuddet er en Weber 310 som ble kjøpt i fjor. Absolutt den beste vi har hatt. Pappa har en mindre versjon av denne, står ved sjøen og er like god etter flere år.

Jernia selger den for 3999,-.

Vi har lillebroren til denne, med to gassbluss. Vi er superfornøyd, både med glillevnen, den lille plassen den tar og at den ikke viser antydning til rust enda vi har glemt å kjøpe trekk til den for tredje året på rad nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 23:25   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Flere enn mannen min som glemmer å kjøpe trekk, altså?

Når du sier lillebroren til 310, mener du da 210?

Mannen lurer på om to bluss er nok. Hm. Hvordan vet jeg det? Jeg lager mye mat, men det er han som griller. :tradisjonell:

Gammel 18-05-15, 23:26   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Tar 210 mindre plass enn 310? I tilfelle tror jeg vi har funnet grillen vår!

Gammel 18-05-15, 23:45   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tar 210 mindre plass enn 310? I tilfelle tror jeg vi har funnet grillen vår!

To bluss er nok for mannen til å lage god middag til seks-åtte personer, hvis det gir et greit bilde. Den tar mye mindre plass, fordi på 210 kan sidebordene felles ned. Det var det utslagsgivende argumentet for meg, da jeg kjøpte vår.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 23:48   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Ulykkelig

Høres perfekt ut! Tusen takk!

Og takk til alle som har svart i tråden!

Lenam, diger grill, ja!

Niobe: Veldig fin! Men utsolgt, såvidt jeg finner ut av. Hvor stor er den?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.