Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme vintersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-14, 08:16   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Varme vintersko

Hvilke vintersko er de varmeste på markedet?

Jeg fryser veldig! Og det trenger ikke være spesielt kaldt engang. Jeg var ute med barna i kun et par kuldegrader her forleden, og jeg var iskald. Og da føttene ble kalde, så ble resten av meg kald også.

Så jeg ønsker meg varme vintersko som jeg kan bruke til alt fra jobb til utelek med barna hjemme. Og om de kan brukes til hverdags så gjør ikke det noe.

Gammel 26-12-14, 08:27   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varme vintersko

Jeg har disse fra Ugg på femte sesongen, skal ha nye, men så var det prisen.
http://www.zalando.no/ugg-australia-...1c00x-701.html. Varme og med lette såler. Høye lobber er et alternativ, men de tåler ikke mildvær og veisalt.

Gammel 26-12-14, 08:38   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Timberland mukluk. Ikke spesielt vakre, men utrolig varme.

Gammel 26-12-14, 09:43   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har Timberland mukluk. Ikke spesielt vakre, men utrolig varme.

Kokvarme. Jeg blir også lett kald, men aldri med disse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 09:56   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kokvarme. Jeg blir også lett kald, men aldri med disse.

Jepp. Man kan mene hva man vil om utseendet, men disse er de eneste jeg er varm nok med. Også fordi de går oppover leggen.

Gammel 26-12-14, 10:20   #6
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Glemte jo å skrive at jeg jobber i barnehage. Det viktigste er at skoene er varme. Jeg har et par vintersko (støvler, de er høye) som jeg kjøpte i fjor, men sålene er tynne, så jeg blir kjempekald om jeg er ute over lenger tid. Jeg var med barna på skøytebanen på tirsdag. Da var det en kuldegrad. Jeg trodde jeg skulle fryse i hjel.

Uggsene har jeg sett på, Mukluk hadde jeg helt glemt, men de har jeg hørt er varme. Jeg har ikke satt noen prisgrense. Jeg har snart bursdag og føler jeg fortjener det beste.

Gammel 26-12-14, 10:28   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Muklukene er best.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 10:30   #8
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Hvordan er Mukluk i størrelsen?
Og evnt Uggs?

Gammel 26-12-14, 10:44   #9
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må også ha nye sko.
Hvordan blir muklukene på? Er de ikke stive?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:04   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener Mukluk er helt vanlige i størrelsen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:07   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror også de er vanlige, jeg har samme størrelse i dem som i andre sko. Og de kjennes ikke stive på.

Gammel 26-12-14, 11:15   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mukluk, men var iskald i de også.Håper det kommer noen andre tips her, or jeg trenger også nye sko.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:56   #13
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt UGG en størrelse større en jeg pleier. Har hørt at det er viktig med luftrom i ullfôr. Jeg kan bli kald når jeg har stått rolig lenge, men blir varm igjen så fort jeg beveger meg. UGG boots finnes i høy utgave også.

Gammel 26-12-14, 13:45   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Timberland Mukluk og Sorel Shila(liknende Mukluk).
Timberland sine er utrolig glatte, så jeg foretrekker de fra Sorel (ikke glatte og veldig varme).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 17:18   #15
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Ja, det er kanskje greit at de ikke er så glatte. Jeg har en dum rygg som ikke er spesielt glad i glipptak.

Gammel 26-12-14, 17:34   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Ja, det er kanskje greit at de ikke er så glatte. Jeg har en dum rygg som ikke er spesielt glad i glipptak.

Nettopp.
Jeg bruker Timberland Mukluk kun om det er veldig kaldt med nysnø og strødd med grus.
Og da synes jeg de er en smule glatte for det.
Bruker i blandt brodder, men de er ganske klumpete for det.
Sorel Shila er jeg veldig fornøyd med, eneste er at de er semsket (bruker de ikke i slaps/regn, selv om det sikkert går greit).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 18:19   #17
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Jeg fryser uansett, men i år har jeg kjøpt nye vinterstøvletter som jeg håper gjør susen: Kavat Lugnvik. Skinn som tåler vann og deilig ullfôr inni.

Gammel 26-12-14, 19:42   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også de UGG Adirondack og de er fantastiske! Bruker dem både hjemme og på jobb i barnehagen og de er supervarme. Anbefales! De er lette å gå med og de er ikke glatte i det hele tatt. Se om du finner noen på salg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 20:01   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har enda ikke funnet støvletter jeg ikke fryser i, men har ikke prøvd mukluk eller UGGS enda. De varmeste jeg har er et par fra Sorel - de er ikke varme nok synes jeg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 20:46   #20
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Mukluk og synes de er varme, greie på glatt før (på holka duger vel kun brodder uansett?) og helt normale i størrelsen. Helt klart de beste vinterskoa jeg har hatt. Har nesnalobber også, de er varme, greie på glatt føre og små i størrelsen, men fungerer kun i snø. Mukluk fungerer i slaps også, noe som er en fordel der jeg bor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.