Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Defekt CD fra butikk eller maks uheldig?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-14, 21:18   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Defekt CD fra butikk eller maks uheldig?

Jenta fikk den norske utgaven av Frost cd-en i går. som en del av 6-års gaven fra meg. Den ble satt i spilleren av meg, tatt ut av henne og inn igjen av henne en gang. Første gangen den spilte av var det ikke noe problem som jeg merket, jeg var på stua mens spilleren sto på rommet hennes. Andre gangen den skulle spilles av, etter hun hadde satt den i, hakker den på siste sang og vil ikke spille den av. Jeg har sett etter smuss, men finner kun en liten flekk midt i plata, ikke i ytter eller innerkant. Nå skal det sies at jeg ikke aner mye om cd-er og hvor å plata de forskjellige sporene befinner seg. Jeg kan ikke skjønne at hun ved å ta den ut og inn en gang skal ha greid å skade plata såpass at den ikke vil spille av sanger, kan det hende at man noen ganger mottar plater med feil på? Husker nå at vi byttet en barneplate i fjor til en ny av samme slaget, men husker ikke hva årsaken var. Tror den ikke ville spille av i det hele tatt da den var helt ny.

Jeg leser også på wikipedia at platene skal tåle riper, til en viss grad, før de ikke spiller av innholdet, men hvor mye hold det er i dette aner jeg ikke.

Tror dere det er noe vits i å klage på platen? Eller har vesla hatt maks uflaks?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-14, 21:21   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deffekt CD fra butikk eller maks uheldig?

Jeg hadde klaget.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-14, 21:30   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deffekt CD fra butikk eller maks uheldig?

Jeg hadde klaget. Våre blir temmelig mye brukt av barna før vi merker at de fusket litt. Selv da er det som regel bare noe vi kan pusse bort.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no