|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvordan feirer din 12åring bursdag?Min eldate fyller 12 i januar, og han/vi ser for oss at fredag før bursdagen blir feiret ved at de 3-4 beste kameratene blir bedt hjem til oss, og så spiller de Minecraft, spiser pizza og snop og drikker brus til langt utpå kvelden.
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer din 12åring bursdag?Min gutt slo seg sammen med bestevennen, som ble 12 år en uke før han, og vi inviterte alle guttene i klassen på badeland og pizza. Og alle var fornøyde |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer din 12åring bursdag?Vi har hatt alle gutta i klassen på bursdag hvert år hele barneskolen. Fom.9års bursdagen har de spist pizza, sett film og spist popcorn og godteri.
|
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer din 12åring bursdag?Min gutt som blir 12 år i april, sier han ikke ønsker å ha noe barneselskap. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Snart 11 åring her. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Min tolvåring hadde klassefest sammen med en venninne. Neste år blir det noen få og roligere feiring.
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?På 12-årsdagen hadde vi selskap hjemme med taco og kaker. De fniste og koste seg.
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Vi feiret tolvårsdagen i et badeland. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Den skal feires i morgen på bowlingen i byen med 1 1/2 time bowling først og så pizza, brus, slush og kake etterpå. Hun feirer sammen med ei venninne som har bursdag en uke før henne og de ber hele klassen av både gutter og jenter, 17 stykker totalt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Vi hadde felles bursdag med to andre i klassen. Alle guttene ble invitert, og vi var på Tryvann klatrepark. Sykt dyrt, men enormt fornøyde gutter. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?
Oi…Vi er så vant til små klasser at jeg ble litt sånn |
|
|
|
|
|
#15 |
|
søt
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Min 13-åring får 8-9 gutter hjem hit i kveld på pizza og film.
|
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Tolvåring en hadde hele klassen i skolens musikkrom. Tolvåring to hadde ni gutter på pizza og film hjemme. Tolvåring tre hadde 16 jenter på taco og leker hjemme. Alle etter eget ønske. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Snart 11 åringen ønsker seg laser tag bursdag (alle jentene i klassen) pluss overnatting med kun de nærmeste venninnene. Vi får se hva det blir til. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Audacious
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Da Storesøster fylte 12 hadde hun overnattingsbursdag med 7 jenter fra skolen (noen fra klassen, noen fra parallellklassen). De pyntet muffins til den store gullmedalje (jeg hadde bakt muffins og laget forskjellige glasurer og kremer med forskjellige farger/smak), så film og fniste utover natta.
|
|
|
#19 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Da eldste ble 12 feiret han med pizza og bowling. Han inviterte bestevennene og de som hadde pleid å komme til hans bursdager tidligere og de som inviterte ham til sine bursdager. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvordan feirer din 12-åring bursdag?Han skal feire i morgen med 4 kamerater. Først kino, så pizza på Peppes.
|
![]() |
|
|