Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Day of the Doctor på nett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-14, 18:19   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

The Day of the Doctor på nett?

Jeg håper å få sett den før i morgen, men hvor?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-14, 18:24   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The Day of the Doctor på nett?

På netflix.

Gammel 22-08-14, 18:55   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror ikke den er på netflix og på bbc iplayer kan man bare se julespesialen så jeg. http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode...-of-the-doctor

Den går an å se dersom man har hulu plus, men jeg er usikker på om det er mulig å få dersom man ikke har kredittkort med amerikansk adresse.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-14, 19:14   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Den er ikke på Netflix. Av en eller annen dustegrunn ligger ikke alle episodene der.

Gammel 22-08-14, 19:15   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett på amerikanske Netflx? På den norske mangler det VESENTLIGE episoder ja, det er hårreisende, faktisk. Det hadde vært bedre om de utelot hele sesong 4 og fremover i stedet for å utelate disse viktige episodene.

Gammel 22-08-14, 23:25   #6
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, det stemmer at det mangler noen episoder. Vi lastet dem ned på ulovlig vis. Vi la ikke merke til at det manglet episoder før det plutselig var en ny doctor og vi ikke skjønte noen ting. Da gikk vi nøye over og fant ut at vi hadde gått glipp av noen. Det var litt fint å få nye tennant-episoder å glede oss over da.

Gammel 23-08-14, 21:04   #7
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

The day of the doctor er på Netflix nå.

Gammel 24-08-14, 01:06   #8
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

På norsk Netflix?

Gammel 24-08-14, 01:18   #9
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

På norsk Netflix?

Jeg og storesøster så den på norsk netflix i kveld. Og på nettet så det ut som Time of the doctor også kommer snart, den er iallefall på lista men det står utilgjengelig på den.

Jeg har akkurat sett ferdig den nyeste episoden på bbc iplayer. Litt usikker på hva jeg synes, men så bruker jeg å måtte ha litt tid på meg før jeg venner meg til nye doctorer.

Gammel 24-08-14, 09:45   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har akkurat sett ferdig den nyeste episoden på bbc iplayer. Litt usikker på hva jeg synes, men så bruker jeg å måtte ha litt tid på meg før jeg venner meg til nye doctorer.

Hvordan fikk du sett den? Jeg får bare beskjed om at den kun er tilgjengelig i UK.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-14, 09:53   #11
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hvordan fikk du sett den? Jeg får bare beskjed om at den kun er tilgjengelig i UK.

Jeg brukte hola unblocker som vpn.

Gammel 24-08-14, 13:26   #12
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Er det bare i sesong 4 og utover det mangler på norsk netflix?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.