![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Levering av bil fra kaiBilen min har endelig ankommet landet, men det hjelper jo ikke meg, da den står på kai i Drammen for tectylbehandling og fortolling. Forhandler er i overkant vag på når jeg kan forvente levering ("snart"). Han skal ringe meg etterpå, men hvor lang tid tar det vanligvis? Hjelper det å mase? Forhandler er i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Levering av bil fra kaiVi hentet bil i Drammen i fjor høst. Fikk melding om at bilen var ankommet og den var klar for henting dagen etter.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Levering av bil fra kaiDet tar gjerne noen dager. De skal klargjøre og vaske og sånt når den ankommer forhandler.
![]() |
#4 |
Har diplom
![]() Sv: Levering av bil fra kaiJeg skal hente bilen hos forhandler. De skal montere litt ekstrautstyr på verkstedet der før jeg får den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Levering av bil fra kaiJeg tror vår bil var klar for henting to dager etter ankomst Drammen, hvis jeg ikke husker helt feil.
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
![]() Sv: Levering av bil fra kaiTakk for svar. Bilen er ankommet forhandler, og kan hentes til uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|