|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsVi skal arrangere barnebursdag for mellomste som fyller 4. Det kommer 11 barn mellom 3 og 6 år og vi tenkte at vi skulle satse på å være ute så lenge det er oppholdsvær. Men, vi har ikke nok sitteplasser til ungene og tenkte at vi kunne ha piknik i hagen med pledd og greier så de kan sitte og spise på. Da kan jeg jo bare slenge pleddene til vask og alt er bra. Men, vi må vel ha noe mer pynt og dekor? Tenkte å lage ballonggirlander ala disse og henge mellom huset og furua og litt omkring.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsLurte litt på om jeg skulle ha pinjata til godteposene, men hvor får jeg kjøpt det mon tro? Har ikke tid til å lage.
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tips
Jeg kjøpte en slik en: http://www.festtema.no/burro-pinata.html Bare i litt andre farger. Den kom i løpet av et par dager. Har også sett slike på Barnas hus på Sandvika storsenter og på en festbutikk på Frogner/rett opp fra Solli plass. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsOppdaterer her! Hagefesten er gjennomført og vi hadde maks flaks med været.
|
|
|
#5 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsSå flott dere pyntet, kokosbolle. Nydelig bursdagsjente også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsSer superflott ut og stas for bursdagsbarnet. Grattis med 4åringen.
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsSå herlig! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsDet så kjempeflott ut! Tipper ungene var fornøyd. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsTakk! Det var moro å få til så mye av så lite egentlig. Ballonger + hyssing = 100 kroner eller noe. Var mest pes å blåse opp 90 eller noe ballonger da.
|
|
|
#14 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsDet blei kjempefint!
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsMatilda: Ja, vi har kompressor, nei, jeg gadd ikke å bruke den.
|
|
|
#16 |
|
Klar
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsSå fint det ble! Og fine bursdagsbarnet! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tips
Takk! Vi har eldstemann i januar, så vet hvor kjedelig det er. Men nå planlegger jeg ake- og lavvofest hvis det er snø.
|
|
|
#18 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsSå flott!
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsSå utrolig flott det var! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Barnebursdag - hageselskap/piknik, trenger tipsDet så kjempeflott ut i hagen! Nesten så jeg med høstbarn blir litt misunnelig. |
|
|
|
![]() |
|
|