Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte i dag!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-14, 20:36   #1
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte i dag!

På spinningen i dag hørte jeg to sanger jeg likte veldig godt, som jeg vil ha på spillelisten min! Problemet er at jeg aner ikke hva sangene heter eller hvem som synger de Den ene er med en sånn alà Mumford & Sons-aktig gruppe. Har vært hyppig spilt på radio i mange måneder nå, men jeg får aldri med meg hva gruppa heter. Så hvis noen tror de vet hvilken gruppe det kan være, si fra! Den andre er også spilt litt på radio, tror jeg. Har i hvert fall hørt den et par ganger før. Det er er mer Dance-musikk. Det er en kvinnestemme, og refrenget går noe i denne duren: "I have got the Stockholm syndrome, blame it on the.." Og det er alt jeg husker

Skulle ha spurt instruktøren, men jeg tenkte ikke på det før etterpå. Og han var bare gjesteinstruktør, så får ikke muligheten til å gjøre det en annen gang.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-14, 20:56   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!

Her er den: "The Stockholm syndrome, CLMD vs KISH Feat. Frøder"
Jeg drev også og lette etter denne sangen, men fant bare andre (og kjipe) Stockholmsyndrom-sanger.

Så lastet jeg ned Wimp Workout 2014 og der var den.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-14, 20:59   #3
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Åh, jeg har ikke Wimp, bare Spotify! Men det er sikkert den sangen, jeg har også lett og bare funnet helt andre sanger.

Gammel 05-04-14, 21:01   #4
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Søkte på CLMD og fant den på Spotify!!! Tusen takk, Nelly Nickers! Og hva tror du om den andre gruppa da, noen forslag? Høres akkurat ut som Mumford & Sons, men det er ikke de.

Gammel 05-04-14, 21:09   #5
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg aner ikke, men kanskje du finner den på VG-lista? (Der er det jo mulig å høre snuttene.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-14, 21:09   #6
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Takk for tips!

Gammel 05-04-14, 21:14   #7
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Hmm, fant den ikke på VG-lista. Herregud så irriterende, jeg har jo hørt sangen mange ganger!

Gammel 05-04-14, 22:17   #8
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

"Top Lists" i Spotify da?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 09:37   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med Swedish House Mafia eller Fun? Kan muligens minne om mumford&sons?

Gammel 06-04-14, 09:39   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers anbefaler jeg appen Shazam på det sterkeste. Litt vanskelig under spinningtime, men ellers er det jo greit å hale frem tlf og finne ut hva sang det er.

Gammel 06-04-14, 10:10   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bastille - Things we lost in the fire?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 10:12   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Shazam er min anbefaling for fremtiden også - genial når man lurer på låter. Jeg har fått det til på spinning også jeg! ;-)

Gammel 06-04-14, 10:42   #13
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du hører den på radioen kan du bare legge merke til tidspunkt og radiokanal, og så finne spillelister på nettet etterpå. Iallfall på p3 og mp3, jeg vet ikke med andre radiokanaler.

Gammel 06-04-14, 11:23   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shazam er genial app!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 16:24   #15
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Shazam skal installeres og neste gang jeg hører den på radioen (og den spilles ofte) skal jeg sjekke ut spillelisten.

Takk for svar!

Gammel 06-04-14, 18:43   #16
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Fortell hvilken sang det er, da. Jeg ble nysgjerrig.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 18:50   #17
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ellers anbefaler jeg appen Shazam på det sterkeste. Litt vanskelig under spinningtime, men ellers er det jo greit å hale frem tlf og finne ut hva sang det er.

Synnemormannen er et råskinn på shazaming på spinningtimer
Sanger som funker på spinning funker ofte også på løping, så vi har laget en eviglang maratonliste med låter der brorparten er hanket inn på spinningtimer.

Jeg derimot, lar tlf ligge på gulvet ved siden av spinningsykkelen fordi jeg er redd den skal falle ned i kampens hete. Det blir det ingen shazaming av. I dag var det flere sanger som ble spilt på maratonspinninga som jeg tenkte jeg måtte huske på, men husker jeg dem?? NEI! Nå har jeg sittet i sikkert en time på nettet for å finne igjen et par sanger jeg knapt husker et ord av. (Uten hell, selvsagt. Men nå er jeg i det minste oppdatert på topp 40 Norge, topp 100 i England og Billboard top 100. )

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 19:04   #18
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Ha!!! Den Stockholm Syndrome sangen er jo en av de jeg har lett etter lenge!!! FP, altså!!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 00:16   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan det ha vært Nickleback? If today was your last day? Jeg xycler til den på min elixia.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 09-04-14 kl 00:31.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 21:32   #20
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Fortell hvilken sang det er, da. Jeg ble nysgjerrig.

Har ikke funnet ut av det enda...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.