|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte i dag!På spinningen i dag hørte jeg to sanger jeg likte veldig godt, som jeg vil ha på spillelisten min! Problemet er at jeg aner ikke hva sangene heter eller hvem som synger de |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Her er den: "The Stockholm syndrome, CLMD vs KISH Feat. Frøder" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Åh, jeg har ikke Wimp, bare Spotify! Men det er sikkert den sangen, jeg har også lett og bare funnet helt andre sanger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Søkte på CLMD og fant den på Spotify!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Hmm, fant den ikke på VG-lista. Herregud så irriterende, jeg har jo hørt sangen mange ganger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!"Top Lists" i Spotify da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Hva med Swedish House Mafia eller Fun? Kan muligens minne om mumford&sons?
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Ellers anbefaler jeg appen Shazam på det sterkeste. Litt vanskelig under spinningtime, men ellers er det jo greit å hale frem tlf og finne ut hva sang det er.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Bastille - Things we lost in the fire?
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Shazam er min anbefaling for fremtiden også - genial når man lurer på låter. Jeg har fått det til på spinning også jeg! ;-)
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Hvis du hører den på radioen kan du bare legge merke til tidspunkt og radiokanal, og så finne spillelister på nettet etterpå. Iallfall på p3 og mp3, jeg vet ikke med andre radiokanaler.
![]() |
#15 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Shazam skal installeres og neste gang jeg hører den på radioen (og den spilles ofte) skal jeg sjekke ut spillelisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Fortell hvilken sang det er, da. Jeg ble nysgjerrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!
Synnemormannen er et råskinn på shazaming på spinningtimer
![]() |
#18 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Ha!!! Den Stockholm Syndrome sangen er jo en av de jeg har lett etter lenge!!! FP, altså!!!
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!Kan det ha vært Nickleback? If today was your last day? Jeg xycler til den på min elixia.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 09-04-14 kl 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|