Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

En superkomfortabel familievennlig TV-sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 22:13   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Spørsmål

En superkomfortabel familievennlig TV-sofa?

Vi jakter på sofa til TV- stue nå. Sofaen bør være komfortabel for flest mulig Gjerne enten to sjeselonger (det klarer jeg ikke å stave uansett, så gir opp uten å prøve ), eller sjeselong og åpen ende.

Er det noen som har tips til sofaer det er verdt å dra å prøvesitte? Eventuelt vet om den ultimate kosesofaen på finn.no, på salg eller annet sted? Den skal helst ikke være dyr, og heller ikke ha lang leveringstid.

Vi er noe uenige om størrelsen, mannen vil ha så bred som mulig (mumla noe om at den måtte midtstilles foran TVn), mens jeg vil ha smalest mulig (for at det skal være igjen litt av rommet til annet enn sofa), men det må fortsatt være god plass til oss fire.

Jeg blir veldig glad for tips!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.