Lavkarboprodukter
Hei alle felles lavkarbere.
Jeg har ett spørsmål til dere. Jeg er ikke fra Norge. I mitt hjemmeland (i Europa) så er det en mann som har innført lavkarbo konseptet. Han har gjort ett utrolig stort merkenavn av seg og produktene hans fåes kjøpt i alle daglig vare butikker samt egne butikker.
Produktene hans består av alt fra yoghurt - ferdige frossen retter. De er nummeret fra 1-3 med tanke på karbo innhold. De er virkelig veldig gode og jeg har ikke sett maken til utvalg av lavkarbo produkter noen sted faktisk ikke i usa en gang. Han har til og med laget egen rød og hvit vin. Produktene hans er enestående i sitt slag og virkelig veldig gode. Mottoet hans er at man kan leve sunt på lavkarbo uten å måtte gi avkall på alt av tradisjons mat og mat man er vandt til. Som sagt så har han hatt enormt suksee i det landet med både trenings opplegget hans og da spesielt mat produktene.
Så er spørsmålet. Jeg har han som "venn" på fb. Og der hadde han en annonse hvor han ønsket å utvide horisonten og begynne å eksportere matvarene sine til andre land. Da lurte jeg på hadde det vert marked for noe slikt i norge?? Hadde dere vert interessert i å kjøpe det?? Jeg tenkte at det hørtes jo fantastisk ut. (Alle produktene hans er lokalt produsert i det landet så ikke noe kina greier)så hva synes dere skriv gjerne utfyllende svar.
Sist redigert av lillemy01 : 30-12-13 kl 08:50.
|