|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Kjøpe julestrømpe - Oslo?Brått inspirert må jeg ha en julestrømpe før julaften. Eller, 3 eller 4 tror jeg vi sier. Hvor får man tak i slik? SOm er litt fine? Jeg har en schtøgg en i bomull fylt med vatt fra nitten hundre og pil og bue, og en litt shæbbi en i hvit fleece. Oppgradering er på sin plass....
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe julestrømpe - Oslo?De hadde noen fine på julemarkedet i Spikersuppa (og så hadde de høyhælte julestrømper i tova ull). Kosta en liten formue, om det er relevant.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøpe julestrømpe - Oslo?Kid har i alle fall.
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Kjøpe julestrømpe - Oslo?Jeg har gjort litt research i dag. Villeroy & Boch har en litt sånn amerika-nostalgi-variant. Fin, synes jeg. (Sandvika Storsenter og Majorstuen. Illum er tomme.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kjøpe julestrømpe - Oslo?Finnes det noen håndarbeid/hobbygrupper/kjøp og salg grupper på FB i ditt område? Kanskje det er noen kreative mennesker som har noen strømper igjen etter årets julemesser.
|
|
|
|
#8 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Kjøpe julestrømpe - Oslo?Hvis du vil ha stretchy, knallrøde i plysjaktig stoff, så har de det på nille. Jeg har hamstret der til våre, ser ut til at det er plass til et blad oppi i tillegg til godis.
|
|
|
#10 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kjøpe julestrømpe - Oslo?Traktøren så jeg hadde noen fine.
|
|
![]() |
|
|