|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagJeg har tidligere gitt vaskehjelpen min konfekt som en liten oppmerksomhet til jul, men i år har jeg lyst til å gi noe annet. Men hva?
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagJeg satte en pose med julesjokoladekuler oppå oppgavelisten med 200 kr ekstra, de er to personer.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagJeg ga henne en god rødvin i dag. God rødvin er aldri feil.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagÅh, takk for påminnelsen - jeg har tenkt lenge at jeg skal kjøpe en pose sjokolade eller noe til vår vaskehjelp, men det er jo lenge til jul enda, så jeg har ikke gjort det. Men nå kommer jeg på at i morgen er siste gang hun kommer før jul. Heldigvis har Kiwi åpent enda en stund.
![]() |
#7 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagJeg gav 200 kr i et julekort.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagVi har fast vaskehjelp, og hun har fått en CD som hun likte veldig godt da hun var her en gang, og en konfekteske.
![]() |
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagJeg måtte finne noe i dag, så jeg endte opp med en fin metallboks med Anthon Berg-sjokolade. Så jeg er forutsigbar, men jeg klinte i det minste til med ekstra fin og dyr sjokolade i år.
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagJeg gir vaar en ekstra ukelönn og noe sjokolade. En ukelönn er 70 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagDet ble konfekt og julekort fra oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juleoppmerksomhet til vaskehjelp - trenger forslagTakk for tips, dette skal eg også få gjort. Sjokolade og julekort.
![]() |
![]() |
|
|