|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Halloween 2013Folkens, vi trenger en tråd dedikert til Halloween Galore i år også!
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Halloween 2013
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 09-10-13 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Halloween 2013Jeg kommer til å være bortreist med jobb under Halloween i år igjen.
|
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2013Frøkna og fetter'n går ikke på dørene, de sniker rundt huset og skremmer unger som kommer på gårdsplassen. De kommer løpende med hjerteskjærende skrik rundt hushjørnene.
|
|
|
#14 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2013Like like like!!
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Heldiggris! De har mye godt godis. Og om du skulle finne deg selv i nærheten av Spitalfields Market anbefaler jeg en tur på Montezumas. Deilig, deilig sjokolade. De lager blant annet noen supre øyeepler!
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2013Masse tips på youtube på sminking: (Kilde: youtube.com) Samme metode kan man bruke her. Jeg tror jeg må ha sånne øyne i år. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#17 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2013Åh! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Sjokoladekake med hvit iceing.
|
|
|
#19 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2013Fra https://www.facebook.com/pynttilfest |
|
|
|
|
|
#20 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2013Apropos bananer... Hvis dere skal trekke sjokolade på bananer og servere barn, pass på så de ikke blir seende slik ut... det skaper så dårlig stemning blandt snerpete naboer.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 09-10-13 kl 22:08. |
|
|
|
![]() |
|
|