Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge på Jacobsen støvler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-13, 19:11   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken farge på Jacobsen støvler?

Jeg trenger visst nye støvler da de gamle lekker. Og siden skobutikken her har 20 % på alt i butikken så lurte jeg på om jeg skulle kjøpe meg Ilse Jacobsen støvler.
Men det er jo håpløst å ha flere farger å velge i.

De hadde hvit, svart, grå, lys brun, rød og mørk lilla.

Kan jo si sånn at hvite, gråe og lyse brune utgår.
Regnjakka mi er rød. Men den bruker jeg ikke mest sånn ellers.
Har ellers disse:

Og så har jeg en svart med belte.

Vinterjakkene mine er brune. Dvs en mørkebrun og en brun og hvit.

Gammel 23-08-13, 19:22   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge på Jacobsen støvler?

Jeg har valgt svarte, så har jeg støvler som passer alt. Hadde jeg valgt en annen farge måtte jeg hatt flere par.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 20:41   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde sorte, nå har jeg grå og er mer fornøyd med disse. Har gråsorte Hunter og de er liksom ikke så "dominerende" som sorte IJ.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 20:45   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har røde, og blir genuint lykkelig når jeg tar de på

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 21:01   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jammen, dere er jo ikke enig.

Gammel 23-08-13, 21:27   #6
konsulenten
Passiv

Standard

Jeg hadde valgt lysebrune likevel.

Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 21:31   #7
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har mørkebrune IJ-støvler og den lilla kåpen.

Gammel 23-08-13, 21:48   #8
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Jammen dere da.
Har ikke noe grått utenom den jakka forresten.

Og høye eller mellomhøye?

Gammel 23-08-13, 22:10   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ankelhøye svarte og digger dem vilt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 22:12   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal du bruke de til? Gå tur.

Jeg har alle tre høydene og bruker de korte på jobb. De er lette å ta av og på. Slipper å brette bukser.
Mellomhøyden kan jeg gå tur med.
De høye bruker jeg til "pent".

Jeg skal ha nye korte, de skal være orange eller en annen festlig farge.

Gammel 23-08-13, 22:14   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hva skal du bruke de til? Gå tur.

Jeg har alle tre høydene og bruker de korte på jobb. De er lette å ta av og på. Slipper å brette bukser.
Mellomhøyden kan jeg gå tur med.
De høye bruker jeg til "pent".

Jeg skal ha nye korte, de skal være orange eller en annen festlig farge.

Rosa, Gullet!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 22:22   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke rosa!
Ikke aktuelt!

de lange er turkise

Gammel 23-08-13, 22:25   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Ha dem på når det er vått selvfølgelig.
De lave blir for lave.

Jeg går tur i goretex sko. Skal jeg på tur med gutta i skauen så blir nok disse brukt.

Gammel 25-08-13, 12:10   #14
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av fargene du står igjen med (svart, rød og lilla), så er
det vel bare svarte som matcher rød regnjakke og lilla
kåpe. Svart går jo til alt.
Jeg har svarte høye, og er kjempefornøyd
med dem.
Hvis du ikke er avhengig av å bruke den røde jakka,
kan du fint ha lilla støvler også synes jeg (hvis fargen ikke
skjærer seg helt med den lilla kåpa da).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 20:31   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Det ble kjedelig svart gitt, de mellomhøye. De høye ble for høye syns selv om jeg synes de er stilige.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.