|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagenJeg bruker joggesko nå, men det blir for tett for meg. Jeg vil ha sandaler tror jeg.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen.Jeg fikk et par sandaler i fjor etter ryggoperasjon, og jeg syns faktisk ikke de er så veldig gode. Sålene er litt for harde etter min smak, og de er litt brede til foten min. Prøv litt før du kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen.Grunnen til at du ikke ser så mange av de i helsevesenet er at de må ha sko som sitter = hælstropp, og de har det ikke vært så mange av i det norske markedet.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen.Jeg har et par Scholl og de er jeg ikke kjempebegeistret for, de passer nok ikke foten min helt. Må få prøvd skjønner jeg.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagenJeg synes Ecco-sandalene egner seg bedre på jobb, på min fot blir det hardt med Birkenstock over lang tid, det er for lite demping i sålen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|