Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-13, 20:10   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen

Jeg bruker joggesko nå, men det blir for tett for meg. Jeg vil ha sandaler tror jeg.

Jeg har ikke prøvd Birkenstock på foten, men har hørt at mange skryter veldig. Ser dog få på sykehuset med den type sko og lurer derfor på om de kanskje ikke er egnet som arbeidssko?

Syns de med hel tå er kjempefine men tror kanskje jeg bør gå for sko med hælstropp og da må det bli åpen tå.

Noen som mener noe? Evt råd om andre sandaler?

Mannen skal evt til Tyskland snart, vil det lønne seg å få han til å kjøpe med (om jeg skal ha)?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 20:15   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen.

Jeg fikk et par sandaler i fjor etter ryggoperasjon, og jeg syns faktisk ikke de er så veldig gode. Sålene er litt for harde etter min smak, og de er litt brede til foten min. Prøv litt før du kjøper.

Jeg syns f.eks. Ecco har mye bedre såler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 22:25   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grunnen til at du ikke ser så mange av de i helsevesenet er at de må ha sko som sitter = hælstropp, og de har det ikke vært så mange av i det norske markedet.
Jeg er mer fornøyd med Scholl enn med Birckenstock.

Gammel 20-08-13, 03:14   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et par Scholl og de er jeg ikke kjempebegeistret for, de passer nok ikke foten min helt. Må få prøvd skjønner jeg.
Takk for svar.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 07:07   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Birkenstock finnes i forskjellige bredder.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 08:22   #6
Serena
Superduperaktiv

Medlem siden: Sep 2008
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Birkenstock som arbeidssko når man står/går hele dagen

Jeg synes Ecco-sandalene egner seg bedre på jobb, på min fot blir det hardt med Birkenstock over lang tid, det er for lite demping i sålen.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.