|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Jeg vet det har vært flere barnevakt-lønn-tråder her tidligere, men jeg spør en gang til, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Tja, det er jo ganske lenge, og jeg tror nok jeg hadde landet på 1500,-
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Rundt 3000? Til sammen - altså 1500 på hver. Det tror jeg at jeg ville ha tilbudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Kan du høre med foreldrene hva de er vant til å få andre steder?
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?OK, da har jeg ihvertfall ikke tenkt å betale dem for lite |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Jeg har ikke betalt dobbelt de gangene ungjentebarnevakten har hatt med seg ei venninne. De er 16 år og sikkert ikke vant til å få så veldig mye betalt uansett. Da jeg brukte samme type barnevakt opererte jeg med kr 50,- i timen. Men det er jo noen år siden da. For dette relativt lange oppdraget ville jeg kanskje betalt 50,- til hver i timen da - sånn at det for oss ble kr 100,- til sammen pr time.
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?1000,- til hver ville jeg tenkt.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Jeg ville hørt med dem i forkant hva de forventet jeg.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Hvis dette er jenter du svært gjerne vil benytte en annen gang, barna og dere foreldre har tillit til, du er fornøyd med jobben de har gjort og en tjeneste du kanskje ikke benytter deg av så ofte, så syntes jeg du skal betale det magefølelsen din tilsier, 100,- pr time syntes jeg høres ut som en ok pris. Men samtidig er jeg enig med at 1.500,- er ok pris.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 02-08-13 kl 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Minst 1000 til hver. Minst. Det var jo en temmelig omfattende jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?
Har du noen barn jeg kan passe? Du høres ut som en god arbeidsgiver.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Nei, jeg har ikke råd til å gi slike lønninger. Derfor kunne jeg heller ikke hatt en betalt barnevakt i 23 timer. Men hvis jeg var 16 år og måtte passe en baby i 23 timer ville jeg nok forventet en tusenlapp, tror jeg. Ihvertfall sett med mine nåværende trettiåtte år gamle øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Greit å lese!
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Dette med barnevaktbetaling er vanskelig. Da jeg var i barnevaktalder var det vanlig med 200 kr for en kveld, men det var også en som ga 20-30. Det er veldig vanskelig å si hva man forventer i en sånn situasjon og det finnes absolutt ingen retningslinjer.
![]() |
#16 |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Hvis du gir 3000 så stiller meg og min datter som elsker å leke med barn opp sporenstreks. Og vi er 50 år tilsammen.
![]() |
#17 |
Er frisk!
|
Jeg tar også jobben!
![]() |
#18 |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Tar den forsåvidt for 2000 og!
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
Så du er villig til å ta en jobb som innebærer pass og ansvar for barn for kr 86,-
![]() |
#20 |
maler
|
Det er forskjell på jobb hver dag og ekstrainntekt pga noe man gjør ett døgn. Da jeg kjørte legevakt fikk vi 3000 kr for en natt. Det var ofte beintøff jobbing, men betalingen ble regnet som helt grei. Jeg kunne glatt tatt et par unger i tillegg til mine egne for den prisen.
![]() |
|
|