|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Hva skal jeg servere? [matlei]Helt uformelt hage-nabo-selskap, men med mat. Og jeg er matlei om dagen så det holder.
|
|
|
#2 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere? [matlei]Salatbuffet med mye godt tilbehør, focaccia, hvitløksbrød, ferske baguetter, dresseringer osv? Kommer litt an på hvor mange der er da..
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva skal jeg servere? [matlei]
Vi blir maks 10 personer, så buffet tror jeg blir litt voldsomt. Lat i tillegg til matlei.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere? [matlei]En god cæsarsalat med noe godt brød til, hadde gjort det for meg. Synes det er perfekt sommermiddag.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere? [matlei]Helstekt kylling; klipp den opp og server på fat, sammen med salat og brød. Buffet kan da problemfritt tilpasses 10 personer? Hageselskap om sommeren krever jordbær, muligens kake med jordbær og krem. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal jeg servere? [matlei]
Med mindre noen av de inviterte ikke tåler jordbær. Da kan det nemlig hende de blir litt trist og litt grinete ettersom det ser ut til å være jordbær-dessert fra april til august.
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere? [matlei]Kyllingsalat er jo perfekt sommermat. Med godt brød til, så må det jo være helt topp! |
|
|
|
![]() |
|
|