Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kjøper du på Cubus?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-13, 08:13   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva kjøper du på Cubus?

Cubus har salg akkurat i dag. Jeg pleier å kjøpe slike fargede bukser til ungene der, men aldri klær til meg selv. Hvordan er kvaliteten i forhold til H&M, Lindex og lignende? Noe spesielt å se etter?

Gammel 12-06-13, 08:19   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du på Cubus?

Jeg finner aldri noe jeg liker til meg sjøl av klær på Cubus, men det hender jeg handler undertøy der, til meg sjøl. Da unga var små, fant jeg ofte tøy jeg likte til dem der, men nåmer det sjeldent.

Gammel 12-06-13, 08:21   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Handler lite der til meg selv, kun undertøy og bikinier. Har stort sett handlet Triumph, og det er kjempegod kvalitet, holder i årevis. Mens Cubus`s eget merke er greit nok.

Ja, og sminke selvsagt!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:22   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som regel barneklær, for jeg finner sjelden noe til meg selv, om jeg ikke er heldig og finner noen tunikaer. Tights har de forresten ofte billig, så det kjøper jeg der. Bruker (altfor) mye tights.

Gammel 12-06-13, 08:24   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper lange singleter, t-skjorter, negllakk, truser og masse annet dill. Jeg synes kvaliteten er helt grei (veldig god kvalitet på singletene), men ser jo det litt an når ejg står med plagget i hendene. Du kjenner raskt hva som er bra og ikke.

Gammel 12-06-13, 08:24   #6
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke vært så mye å finne av klær til ungene der foruten de fargede buksene synes jeg. Og så er det vel den butikken jeg ofte handler kosmetikk i. De har 30% på klær i dag, 20% på kosmetikk og 50% på valgfritt plagg, så jeg tenkte å ta en titt i allefall.

Gammel 12-06-13, 08:28   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter tips her inne så har jeg kjøpt fargede jeans til meg selv på Cubus i år. Stretch, passe høye i livet, mange farger, kostet 199 og var på salg for 99. Kan ikke si så mye om kvaliteten siden jeg ikke har hatt dem så lenge, men de virker helt ok. Jeg har også kjøpt noen enkle trøyer med korte og lange ermer og et par cardiganer. De fins i mange farger og kvaliteten er sånn jeg liker, bomull med litt stretch. Ellers hender det jeg kjøper bh-er fra Triumph der.

Jeg har aldri handlet noe særlig barnetøy på Cubus, buksene der har gjerne vært for vide til mine smale gutter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:30   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg mot formodning kjøper noe på Cubus så er det helst singleter, t-skjorter og tynne gensere til å ha under andre klær. I vinter kjøpte jeg et par deilige gensere i tynn ull der. Det var i undertøysavdelingen, så de sorterte nok under ullundertøy. Kanskje ikke det man er ute etter nå på sommeren.

Vesla liker de trange buksene og kjøper av og til andre klær også på Cubus.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:36   #9
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en slank 11-åring og Cubus sine trange bukser i str 134 sitter som støpt på henne. Hun har 3 stk i forskjellige farger og hun elsker de. Ellers har de fått en serie med sportsklær, som går i fargene svart, lys lilla og lysende knall fersken. Her har vi kjøpt både singlet, t-skjorter, korte og lange tights og jakke. Kvaliteten virker mye bedre enn H&M sin tilsvarende serie.

Gammel 12-06-13, 08:37   #10
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøper singletter, t-skjorter og langermede t-skjorter i ulike farger. Jeg liker også Gemma jeans (men har bare en sånn), og de lange cardiganene i merinoull til 399,-

Gammel 12-06-13, 08:38   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gemma Jeans heter de jeg har, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:39   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper dongeribukser der.

Gammel 12-06-13, 08:46   #13
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Singletene fra Cubus er veldig gode. Fin fasong og god kvalitet.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 08:46   #14
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det hender jeg kjøper undertøy der til meg selv. Finner ofte votter, pysjer og av og til andre klær der til barna.

Gammel 12-06-13, 08:55   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Neglelakk og solpudder . Litt klær til tøtta, men finner sjelden klær til meg selv

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 09:07   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Topack boksershorts til ungene, ullundertøyet(spesielt det med bomullsinnside)fargene bukser, noe jentetøy og kosmetikk.

Gammel 12-06-13, 09:10   #17
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips, da går vi innom der og fyller på tightslageret i dag.
T-skjorter til ungene pleier også å være kurant. Men jeg pleier ikke å snuble over Cubus der jeg farter, så jeg handler sjeldent der.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 09:10   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cubus har brukt å ha noen veldig ok t-skjorter (både med korte og lange ermer), ensfargede, som regel som "2 for 1"-kombo. Både med rund hals og v-hals. De har god kvalitet og har en veldig god passform.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 09:22   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg handler lite på Cubus men kjøpte to sånne fargede jeans der i år. Kostet kun 99,-
Har tidligere også kjøpt tøffe fargede jeans til eldstemann.
Og litt sminkesaker.

Gammel 12-06-13, 09:41   #20
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet en slik farget bukse til 99 kr der. Den var helt grei. Og så kjøper jeg singletter der, de bruker jeg såpass mange av at det er greit å ha en haug. De på Cubus er ganske grei kvalitet i forhold til HM:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.