|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor får jeg tak i gummisokker?Minstemann begynner i barnehage 3. juni og kan ikke gå enda. Vi har Reima overtrekkssokker til de litt tørrere dagene, men når det er veldig vått trenger han sånne overtrekkssokker i gummi. Noen som har sett dette? Jeg har sett de i bhg før så jeg vet de eksisterer.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i gummisokker?Jeg vet hva du mener, men kommer ikke på hva de heter. De kjøpes på nett. Jo, stonz er det vel du tenker på?
![]() |
#3 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i gummisokker?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor får jeg tak i gummisokker?Her. Sønnen min brukte de hele den første vinteren han gikk i barnehage og var aldri våt på føttene. Sprayimprignerte dem før bruk og et par-tre ganger i løpet av vinteren.
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg tak i gummisokker?Takk! Det er de gummivariantene jeg tenker på.
![]() |
|
|