|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Andre med str. 35 i sko?I så fall, hvor kjøper dere sko? Damesko, høyhælte sko. Mesteparten av året går jeg i for store sko i 36, og det fungerer sånn halvgreit så lenge skoene er lukkede. Da viser det ikke så godt at de er løse og store. Men nå er det vår, og snart sommer, og åpne sko er ikke fine om de ikke passer sånn noenlunde. Legg til latterlig smale ankler og lav vrist, og ingenting sitter på, nei. Jeg har trålt de vanligste skobutikkene her (Skoby, Skoringen, Eurosko, Bianco, Dna) og et par lokale varianter, og har sendt tilbake 4-5 par sko til diverse nettbutikker.
![]() |
![]() |
#2 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Jeg mener at min svigerinne har funnet ett og annet på nettsidene til Lille Vinkel. I tillegg til shopping i utlandet og i barneavdelingene, som vel ikke er så gode tips, vil jeg tro.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Jeg har sett skonummer 35 på Økonomisko. Eneste plassen jeg har sett det. (Jeg titter litt siden eldste bruker 35 i en del sko, men klart, hun har ikke brukt det så veldig lenge)
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Jeg gidder nok ikke kjøpe flere par på nett. Det fungerer til høst/vintersko, men ikke vår/sommersko, ser det ut til. De to parene jeg returnerte før helgen var i 35, men for brede over vristen og løse rundt ankelen (høyhælte med sandaltå).
![]() |
![]() |
#7 |
Tatt på
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Lille Vinkel har fått filial i Stavanger, ligger i den lille tverrgaten som går mellom Domkirkeplassen og Arnageren. Kanskje de har noe inne der som finnes på nettbutikken.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Brandos.no har veldig bra utvalg i str.35. Sist redigert av Guttemammis : 11-05-13 kl 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Her i byen har Biancobutikkene egne hyller med sko i str. 35. Det er ikke like godt utvalg der som i resten av butikken, men de har en del modeller.
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?
Det kan godt hende, men jeg skulle jo helst hatt nye sko i går.
Mjo, men det tar så lang tid å vente på nye sko, få hentet dem, få returnert dem, lete etter nye... Jeg frykter det er høst igjen før jeg finner noe. Derfor skulle jeg gjerne visst hvilken butikk jeg bør prioritere å komme meg til. Snarest.
Jo, de hadde 4-5 par i 35-hyllen, men ingenting av typen sko jeg er på utkikk etter.
![]() |
![]() |
#11 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Brandos er veldig raske med levering, men skjønner hva du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Særlig siden det tar litt tid å komme over skuffelsen når jeg må returnere nok et par...
![]() |
![]() |
#13 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?http://m.shopeu.ecco.com/no/no/ecco/...9709?navId=538 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?Takk, men høye støvletter kan jeg stort sett bare glemme. Jeg har alt for smale legger til de fleste. Og det er helst sommer/finsko jeg trenger. Svarte sko har jeg. De siste der er for lave...
![]() |
![]() |
#16 |
Leser
|
Det er elendig kvalitet på skoene derifra. Helt grusom. Men iom at jeg kjøper finsko til barn der bryr jeg meg ikke så mye.
![]() |
#17 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?http://www.skoesken.no/web/articles/...ler/Page1.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
Ja, det var der jeg fant ut at Laredoute.no hadde mye sko i 35. Og det var dit jeg returnerte de to siste parene.
![]() |
![]() |
#19 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Andre med str. 35 i sko?http://www.cinderellaofboston.com/Pr...e=BAY&CatID=62 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|