|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Drikker du saft? | |||
Ja, hver dag (til mat og som tørstedrikk) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 10,75% |
Bare til spesielle typer mat |
50 | 26,88% |
Bare hvis det er veldig varmt |
11 | 5,91% |
Nei, aldri |
37 | 19,89% |
Bare hvis det ikke finnes alternativ drikke |
63 | 33,87% |
Pudding |
14 | 7,53% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinnoff: Drikker du saft?En spin-off fra middagsrutine-tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Veldig, veldig sjelden. Jeg drakk her om dagen, for da hadde venninnen min hjemmelaget ripssaft. Kan ikke huske sist jeg drakk før det. Vi har sjelden saft her hjemme. Hender vi kjøper en flaske med limonade sommerstid vel og merke. Kunne kanskje tenkt meg å laget hjemmelaget saft for barnas del egentlig, men ikke så spesielt stort savn.
![]() |
![]() |
#5 |
Halloen!
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker altså til grøt og hvis det ikke var usunt, hadde jeg gjerne drukket det til vanlig til middag også. Siden jeg er lettere avhengig av lightbrus, er tynn light-saft et godt alternativ til brus for meg. Jeg liker ikke søt saft i det hele tatt, da drikker jeg heller vann. Vil anslå at jeg drikker ca. tre glass saft i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?jeg drikker det til trening, men blander 1/10 istedenfor 1/5. Sukkerholdig saft vel og merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Ganske sjelden. Jeg liker solbærsaft veldig godt, og hadde drukket det ofte om det ikke var usunt med sukker og skadelig for tennene. Ungene får det også sjelden, type en gang annenhver uke. Oftere om sommeren, når jeg tenker etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?rine: tips til lettbruserstatning - kullsyremaskin som lager kullsyrevann også helle oppi en liten dæsj Fun Light.
![]() |
#9 |
Halloen!
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Kjøpesaft med sukker er noe av det mest kvalmende jeg vet, spesielt solbærsaft, faktisk. Hjemmelaget rips-eller rabarbrasaft med isbiter- om sommeren-nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Hvor får man kjøpt kullsyremaskin, Zoe? :intrisert:[/quote]
![]() |
#11 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Nå når jeg er gravid, ja. :dilla på bringebær i alle former og fasonger: Eller, mer nå enn i ikkegravid tilstand, men mindre nå enn i 2. trimester. Får så innmari halsbrann av det.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Bare en sjelden gang til grøt, hvis jeg har husket å kjøpe. Og hvis jeg får hjemmelaget ripssaft i en hage om sommeren; ja takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Hjemmelaget ripssaft er helt fantastisk på en varm sommerdag!
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg svarte "Nei, aldri". Men det stemmer ikke helt. Jeg drikker veldig sjeldent et lite glass med gul saft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Klar
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker veldig sjelden saft, og lenge har det kun vært de få gangene vi har hatt risengrynsgrøt at jeg har drukket saft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Halloen!
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?
Tropisk, Vannmelon og sånn holder jeg med unna, men jeg synes svak, gul fun-light er godt- med isbiter. Men den må være så svak at den er sur, ikke søt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker ett glass fun-light ca tre ganger i uka - og da utelukkende som tørstedrikk utenom måltid. Ellers bruker vi ikke saft, vi drikker vann til maten alle sammen. Det vil si, vi bruker saft om ungene er syke, da tilbyr vi vel hva som helst for å få i de nok drikke(men da vanlig saft med sukker i, ikke med kunstig søting).
![]() |
#19 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Nei, jeg drikker aldri saft.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg liker saft til mat, men vi har saft bare i helgene her. Sukkerreduksjonspolicy overfor ungene, ikke fordi vi ikke liker det.
![]() |
|
|