Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin jakke? Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-13, 11:16   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin jakke? Hjelp!

Jeg trenger ny jakke En sånn til å bruke t/r jobben, som er presentabel nok til at jeg kan ha den t/r et jobbmøte og til et skjørt eller kjole og litt sånn "kledd".

Som ikke er for kjerring, ikke for fargerik, ikke for Brünhilde-puppete.

Hjelp!

Dette er de jakkene jeg tråkker rundt i nå Det er jo åpenbart at jeg trenger noe annet og jeg aner ikke hva jeg har hatt til å fylle "hullet" før. Den svarte dressjakken min er blitt utslitt, kanskje det var den jeg brukte Eller noe langt strikkejakkeaktig som også er utslitt?

Den svarte av disse:

Og en hvit frakk med store rosa og røde marimekkolignende blomster som jeg har hatt i årevis, kjøpt her inne...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.