Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan velger jeg mikrofon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 21:32   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Rødme

Hvordan velger jeg mikrofon?

Jeg kjøpte nytt webkamera nettopp, og selv om selgeren spurte om jeg hadde mikrofon og headsett greide han å selge med et med mirkofon.
Nå hadde jeg nettopp en samtale på Skype ( fra noen i Sør-sverige som har 24 grader og ville mobbe meg i stormen). Men han hørte meg ikke. Jeg tror mikrofonen i headsettet og mikrofonen på webkameraet "kolliderer". Er det noen plasser i windows jeg kan velge hvilken mikrofon som skal brukes. Jeg skjønner ikke "bæra" av guide. Den er på alle andre språk enn hva jeg kan.

Gammel 26-04-07, 21:39   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan velger jeg mikrofon?

Har headsettet to ledinger som går inn i pc'n? Isåfall kan du velge a stikke inn kun den ene som er lyttefunksjonen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 21:49   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Er du sikker på at du ikke har dempet lyden på en eller annen spilleprogram du har som bruker samme inngang?
Det hadde min mann, som plutselig fikk mikrofonen til å fungere igjen etter noen mnder.

Gammel 26-04-07, 22:00   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde masse rart på innstillingene og fikk det til å virke. Men 2 samtaler til sør-Sverige var full av støy og de hørte ikke meg. En samtale her i byen gikk uten problemer. Så jeg tror problemer er svensk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.