Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hobbes' kjøkkenspørsmål

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-13, 13:52   #1
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hobbes' kjøkkenspørsmål

Vi skal en gang i fremtiden pusse opp kjøkkenet. Det blir ikke i nær fremtid, men drømmeren i meg har begynt å tegne litt på Ikeas kjøkkenprogram. Det første jeg lurer på i denne omgang er: bør benkene stå på ben så vi har muligheten til å vaske under der, eller bør benkene stå på sokler så jeg ikke trenger å tenke på vasking under der?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 14:13   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hobbes' kjøkkenspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Vi skal en gang i fremtiden pusse opp kjøkkenet. Det blir ikke i nær fremtid, men drømmeren i meg har begynt å tegne litt på Ikeas kjøkkenprogram. Det første jeg lurer på i denne omgang er: bør benkene stå på ben så vi har muligheten til å vaske under der, eller bør benkene stå på sokler så jeg ikke trenger å tenke på vasking under der?

Eller sett de på ben med sokkellist foran. Det er vel det som er vanlig når man skal ha sokkel tror jeg. Vi hadde bare ben tidligere og har sokkellist nå. Listen kan tas av hvis jeg føler behovet for å vaske under der komme. Men det trengs jo ikke når ingenting kan komme inn der.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 21:17   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hobbes' kjøkkenspørsmål

Vi har ben, uten sokkel-list. Dog med mulighet til å sette på list om vi skulle ombestemme oss, men ingenting tyder på det så langt. Er veldig fornøyd.

(Ikke minst var det kjekt da vi fikk vannlekkasje under vasken, at alt var så tilgjengelig.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no