Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 10:40   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)

La ut en trillingvogn til 1500 på finn.no i går. Den er riktignok godt brukt, men fungerer helt som den skal og det følger med regntrekk så det er absolutt ingen upris (man finner sjelden trillingvogner til salgs og i alle fall ikke i den prisklassen).

Fikk en mail i dag fra en som lurte på om han kunne kjøpe den for 900. Svarte at vogna kostet 1500 og fikk da til svar: "Ok vi tar vogna vist vi kan hente den å betale den i slutten av mnden vi trenger sårt en slik vogn."

Hva i alle dager svarer man på sånt?? Jeg vil jo ikke være vanskelig om de virkelig trenger en slik vogn og ikke har penger, men i min verden går man ikke på butikken og ber om å få varene før man har penger med seg så det er ikke aktuelt å gi fra meg vogna før jeg har fått pengene. Det kan jo like gjerne være svindel. Men hvordan formulerer man et svar på et slikt spørsmål?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.