Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Københavntips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-13, 08:25   #1
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Københavntips?

Mor (37) og datter (snart 13) skal på konsert i København neste helg. Heldigvis varer ikke konserten hele helgen, så det skal både shoppes og spises og Tivolies. Søndag er Tivoli-dag, så den går vel av seg selv, men jeg trenger noen tips fra de som er litt mer lommekjente til lørdagen, så vi ikke soser den bort. Vi bor sentralt. Jeg lurer spesielt på om det finnes noen gode butikker med klær for store damer (noe annet enn hm, liksom), og om noen har restauranttips. Andre tips tas også imot med takk.

Gammel 14-04-13, 10:06   #2
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Københavntips?

Jeg anbefaler alltid Gaborbutikken ved Kongens
Nytorv. Der har de fine og gode sko for alle typer føtter. Smale, lange, korte, brede.. Jeg handler alltid masse der, men jeg har vanskelige føtter også da. Store størrelser i klær (hvis det var det du mente) har jeg aldri funnet noe spesielt av i København. Bare Zizzi.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.