Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 09:29   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Jeg vil ha:

  1. En sånn treleke-greie med flere etasjer, også ligger en en kule på toppen også detter den / ruller gjennom flere etasjer ned før den kommer ut nede.
  2. En leke med LAVE lyder. Alt er så høyt og skrålende.
  3. En sånn "speil-bok-sak" som man kan sette på hodestøtten foran babyen slik at vi foran i bilen kan se hvordan babyen har det. (Jeg så det i en bil som sto parkert en gang.)
Noen som har sett dette, og vet hvor jeg får tak i det. De har det ikke noen steder her jeg bor ...

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 09:32   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Ønske nr 1 mener jeg ganske bestemt å ha sett hos Riktige Leker ved Rådhuset i Oslo. Nr 2 og 3 kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 09:33   #3
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.113
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg vil ha:

  1. En sånn treleke-greie med flere etasjer, også ligger en en kule på toppen også detter den / ruller gjennom flere etasjer ned før den kommer ut nede.
  2. En leke med LAVE lyder. Alt er så høyt og skrålende.
  3. En sånn "speil-bok-sak" som man kan sette på hodestøtten foran babyen slik at vi foran i bilen kan se hvordan babyen har det. (Jeg så det i en bil som sto parkert en gang.)
Noen som har sett dette, og vet hvor jeg får tak i det. De har det ikke noen steder her jeg bor ...

Jeg er utrolig fornøyd med et speil som jeg har i bilen og som jeg kjøpte på Babyshop. Det er ikke en speilbok men et speil.

Vi har en sånn leke i flere etasjer, men jeg er ikke sikker på hvilken lekebutikk mannen kjøpte den på. Kan høre senere. Egentlig vet jeg ikke om jeg vil anbefale den.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 10:34   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.505
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Alexi har iallefall sånn easyviewspeil: http://www.alexi.no/product_info.php...oducts_id=1976

Vi har det, og det er helt genialt. Fatter ikke hvorfor vi ikke hadde det til storebror.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 10:38   #5
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg vil ha:

  1. En sånn treleke-greie med flere etasjer, også ligger en en kule på toppen også detter den / ruller gjennom flere etasjer ned før den kommer ut nede.
  2. En leke med LAVE lyder. Alt er så høyt og skrålende

1: Ble kjøpt på Coop Mega her i bygda.
2: Flott, gul lekemobiltelefon, også kjøpt på Mega. Fantastisk moro fra lillegutt var bitteliten, og myk, lav, behagelig lyd.
Yndlingsleke både hos gutt og mamma!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 12:23   #6
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Det er ikke en kule, men en bil som ruller.



Fra sprell.no

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 20:15   #7
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Riktige leker for de to øverste. Der har jeg sett flere varianter av de tre lekene med flere etasjer med div. rullende greier, både kuler og biler.
Samt Antropos, de har også de.
(i Oslo begge to)
Begge steder har også endel morsome leker med lave lyder, evnt. Helios også.

Alexi har Easywiew speil.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 20:19   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Tror vi kjøpte et ganske billig speil på Biltema.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:01   #9
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det er ikke en kule, men en bil som ruller.



Fra sprell.no

Denne har vi, veldig populær!

Easy view-speil anbefales forøvrig også.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:09   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

1. ToysRus har forskjellige sånne trille-leker
2. vi har en fisher pr. telefon med lav lyd (men tror kanskje det bare var dårlig batteri, og det kan ikke skiftes så anbefaler den egentlig ikke), ellers er det jo en del fisher pr. produkter som har justerbart volum på lekene.
3. Speil bok sak: godboken, har også sett det på "vanlige" lekebutikker, en tøy bok med speil og borelåsfester.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:41   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.264
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Kan anbefale dette speilet fra alexi:

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 22:46   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.151
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

3) finnes også på www.babytrend.no; vi har det som ser ut som en panda.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 08:04   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter tre ting, hvor finner jeg dem?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Alexi har iallefall sånn easyviewspeil: http://www.alexi.no/product_info.php...oducts_id=1976

Vi har det, og det er helt genialt. Fatter ikke hvorfor vi ikke hadde det til storebror.


Easyview-speilet kan anbefales på det varmeste. Det er stort, lett å feste og kan stilles i alle mulige vinkler.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no