Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 17:19   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Noen som har funnet den billigste nettbutikken? (Helst norsk, men gjerne Dansk også inkludert porto og toll dersom dette er billigere.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:23   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Om de er billigst vet jeg ikke, men de har både Hollys og Katvig på www.lilletordivel.no

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:55   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.505
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Du finner vel også disse klærne på www.lykkebarn.no. Pris er jeg usikker på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 18:01   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

www.prinsesserogpirater.dk sender ofte kamuflerte pakker slik at du slipper fortolling, og da blir de ganske mye rimeligere enn norske nettbutikker.

www.luca-shop.no hadde 10% på Katvig da jeg var innom der i helga ...

Løp og kjøp!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:10   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

På Prinsesse Villkke i Horten har de salg stadig vekk virker det som, de har nettbutikk også.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:24   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

www.prinsesserogpirater.dk sender ofte kamuflerte pakker slik at du slipper fortolling, og da blir de ganske mye rimeligere enn norske nettbutikker.

sender ofte?? Hva mener du med det? må man bare gamble på det liksom..?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:36   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

:innrømmelse:
Eg har liksom tenkt; Kva er det med desse Katvig og Hollysgreiene som folk er så gal etter. Og no tok eg meg bryet og åpna linkane dokka. Takk skal dokke ha. No blir eg blakk. Det er jo NYDELIGE ting!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:38   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

På Prinsesse Villkke i Horten har de salg stadig vekk virker det som, de har nettbutikk også.

Lenke? Jeg fant ikke?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:41   #9
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

www.prinsessevilikke.no

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:50   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

:innrømmelse:
Eg har liksom tenkt; Kva er det med desse Katvig og Hollysgreiene som folk er så gal etter. Og no tok eg meg bryet og åpna linkane dokka. Takk skal dokke ha. No blir eg blakk. Det er jo NYDELIGE ting!



Jeg har kjøpt mest Katvig bodyer og de holder seg utrolig godt vask etter vask. Også så myke og fine.

Husk at de er små i størrelsene.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:28   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.002
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

:innrømmelse:
Eg har liksom tenkt; Kva er det med desse Katvig og Hollysgreiene som folk er så gal etter.

Jeg tror det har noe med nostalgi å gjøre, og folk i vår generasjons behov for å gå i barndommen. Jeg synes retrodesign er råkult. Moren min (som faktisk er ganske moderne og i grunnen har god smak) synes Katvig er dritstygt. (Vel, det er mine ord, ikke hennes..)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:32   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Jeg syns heller lite av Katvig er pent. Men jeg så på det der som gikk etter barnetv på lørdagene nå nettopp. Han som hadde to lesbemammaer hadde en genser som var fin. Ikke WOW, men fin.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:39   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Det er ikke alt av Katvig eller Hollys som er fint, men innimellom diverse finner jeg en del som er aldeles herlig (liker best Katvig- striper). For ikke å snakke om kvaliteten. De er myke og gode og blir ikke nuppete og holder seg friske i fargene. :forelsket:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:45   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.002
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

De er myke og gode og blir ikke nuppete og holder seg friske i fargene. :forelsket:


Jeg liker godt Katvig, men er litt skuffet over at gensrene fort blir litt blasse i fargene. Spesielt epleprinten, som er min favoritt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 21:24   #15
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.400
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg liker godt Katvig, men er litt skuffet over at gensrene fort blir litt blasse i fargene. Spesielt epleprinten, som er min favoritt.

Enig, stripeplaggene har holdt seg fint i fargene mens epleprintplaggene har blitt fort blasse. Og jeg vasker klærne veeeldig forsiktig.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:53   #16
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Noen som har peiling på nettbutikker som selger katvig til voksene?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 00:03   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg liker godt Katvig, men er litt skuffet over at gensrene fort blir litt blasse i fargene. Spesielt epleprinten, som er min favoritt.

Jeg synes fargene på både stripeplaggene og epleplaggene har holdt dårlig.
Jeg så det spesielt godt da storebror fikk lik stripegenser som lillebror hadde hatt en stund. Det var stor forskjell.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 10:20   #18
Wanda
Aktiv
 
Wanda sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 141
Wanda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor får jeg billigst Katvig (og Hollys)?

Jeg har kjøpt en brun heldress i velour fra Katvig og den er helt nydelig. Holder seg kjempegodt i vask, er veldig praktisk å ha på og ser kjempefin ut. Vi har fått mange kommentarer på denne. Jeg synes også heldressene og bodyene i bomull holder seg bra, spesielt sammenlignet med billigbodyene fra HM, Lindex, Cubus etc.

Jeg fant Katvig på salg i flere nettbutikker (20-30%) like før den nye kolleksjonen kom (feb/mars). Kjøpte fra www.babyclothes.se og www.prinsessevilikke.no. Kan lønne seg å følge litt med en gang i blant.

Wanda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no