|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Ja, hvordan ser du deg selv her? Er du typen som nynner/synger med på mye av/alt du lytter til av musikk, eller foretrekker du utelukkende å lytte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg synger i vei, og merker det ikke selv. Til mannens ergrelse legger jeg ofte på en annenstemme av noe slag, og når sangen er ferdig, synger jeg videre. I dag er det Gummibjørnsangen som har flyttet inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Definitivt en medsanger. Jeg er vokst opp i en familie som sang mye, og sang selv i kor hele oppveksten. Gutta mine synes ofte jeg ødelegger musikken med synginga mi.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Skal jeg synge mens sangen spilles, må jeg være alene, for de fleste sanger går så høyt at jeg sjelden klarer å synge rent. Men ellers så synger jeg hele tiden, for da kan jeg justere ned toneleiet. Men ofte bare samme strofe om og om igjen, noe som gjør mannen min halvgal.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg er definitivt en lytter.
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Stort sett sanger, ja.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?
Jeg synger ofte med på sanger, og ihvertfall når jeg kjører bil. Prøver å ta det litt med ro når jeg er i nærheten av skolen til jentene da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Medsanger. Men IKKE på konsert.
![]() |
#12 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Medsanger. Til og med på konsert. Trur eg.
![]() |
#14 |
Tatt på
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Medsanger, men stort sett bare på det melodiske. Husker ikke tekster så godt, men jeg kan godt nynne med en melodi jeg ikke har hørt før nesten uten å bomme så veldig. Og jeg kan godt synge/nynne med på konsert om det er av typen med høy og mye lyd.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg synger. Jeg kan veldig mange sangtekster. Tekst er viktig for meg og jeg leser ofte sangtekster på nettet.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg ikke bare nynner, jeg synger høyt når jeg hører på musikk. Jeg synger i grunn irriterende mye.
![]() |
|
|