|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() OppdretterspørsmålVi (eller fremst jeg) har lyst på en tispe av den samme rasen som vi har nå. Jeg har vært i kontakt med flere oppdrettere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OppdretterspørsmålJeg tror det skulle gå fint. Da vi hadde hund kjøpte vi den av en som eide mammaen, og bare hadde dette ene kullet på henne. Dette kullet fikk navn etter mammaens kennel/oppdretter.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Oppdretterspørsmål
Ja, jeg er klar over det, men kanskje oppdretteren kan hjelpe til med det? Keg kan selvsagt være med, men har ikke ambisjon om å reise land og rike rundt for å stille ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OppdretterspørsmålTenker du bruke oppdretteren til tispen du kjøper, sitt kennelnavn på ditt kull?
![]() |
#6 |
|
ja, det var det jeg tenkte. Rasen ble først godkjent i Norge for noen måned siden og det har vel nesten ikke ært noe seriøst oppdrett sv rasen i Norge (men i Sverige). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser du bor i Oslo, det betyr ca 50tusen utstillinger på ett år. Kan gi deg tips om noen små søte utstillinger som kan være greit å ta turen på.
Ingen plunder og opprette kennelnavn syns jeg.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: OppdretterspørsmålDa kan det absolutt være et alternativ! Det blir for dumt å selge renrasige flotte hunder uten stamtavle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: OppdretterspørsmålJeg tror jeg ville gjort som sneglo sier. Hvis rasen din er helt ny, burde det jo være gøy å stille ut, og det er jo mange som gjerne vil ha valper etter utstilte rasehunder.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OppdretterspørsmålHva slags rase er dette Pelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|