|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Julehefter for små barnVi har kjøpt et par av de tradisjonelle juleheftene, og jeg ser baki at det også i år selges en horde med julehefter av ymse slag. Er det noen av disse som er egnet for en jente på nesten fire år? Hun er vant med å bli lest mye for, så det går greit med bøker som er merket for barn i 5-6 årsalderen. Hadde vært koselig å kunne legge et julehefte i julestrømpen hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julehefter for små barnJeg har kjøpt Mitt første julehefte til toåringen, på Rema 1000. Har ikke tittet så mye i det, men det var litt klistremerker og sånn, så da tenkte jeg det passet bedre enn et med bare tegneserier og tekst.
![]() |
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julehefter for små barn*Følger med i tråden, selv om flere klistremerker ikke lenger er aktuelt i vårt ihjelklistrede hus.* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Julehefter for små barnUngene vår har fått julehefte i julestrømpa på morgenen på julaften siden de var helt bittesmå. Tror vi startet med Ole Brum eller noe sånt.
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Julehefter for små barn"Jeg er ikke julenissen!" med Lille Ugle (fra "Jeg er ikke søt") fant jeg på Rema i dag. Det er jo en historie som en vanlig billedbok, bare at den er i bladform.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julehefter for små barnMin 4-åring får et bilblad (for barn) i sin julestrømpe, for jeg fant ikke noe annet som passet bedre.
![]() |
|
|