|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?og Robert Downey Jr. tolkning av rollen?
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneJeg synes det har vært riktig så mye fuzz og har vært på kino og sett begge filmene. Jeg liker dem også veldig, veldig godt
![]() |
#3 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneJeg liker dem ikke i det hele tatt, de blir veldig feil for meg. Foretrekker Robert Downey Jr som IronMan, og Cucumberwhatshisname som Sherlock.
![]() |
#4 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneJeg digger BBC-serien også jeg, forresten. :jatakkbeggedeler:
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneJeg har en ganske stor crush på Downey (og synes Jude Law er den eneste mannen i verden som blir kjekkere med bart), så jeg liker dem.
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneKan aldri bli nok fuzz.
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneVi får nesten ta med Elementary i diskusjonen syns jeg.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneJeg synes de er utrolig kule! Både jeg og mannen digger de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneJeg syns de er visuelt fine, og liker dem på det grunnlaget. Og at de har helt ok Sherlock og Holmes, selv om jeg foretrekkker BBCs Sherlock.
![]() |
#11 |
wizzzard
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmeneDet er Jeremy Brett som er Sherlock Holmes.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Jeg synes Downey og Law er vanvittig sjarmerende begge to og har et nydelig samspill og en nydelig Holmes/Watson-relasjon. Den første filmen er morsom, men teit; den andre er enda teitere og langt mindre morsom. Visuelt er de fine begge to, men det var et kraftig hopp nedover fra den første til den andre i både fornuft og underholdningsverdi. (Og Stephen Fry var jo nesten helt bortkastet som Mycroft - en rolle han jo åpenbart er født til å spille, og som han virkelig hadde fortjent å få gjøre mer ut av!)
![]() |
#13 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Jeg syns de var morsomme, og så film nr to først, og kanskje det er derfor jeg likte den vel så godt som den første.
![]() |
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Jeg synes de er morsomme, men jeg elsker dem ikke som BBC-serien.
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Jeg liker filmene veldig godt, særlig den første. Humret meg gjennom den i går. Noe sier meg at jeg har gått i glipp av noe som ikke har sett serien.
![]() |
#16 |
Leser
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Lette, greie filmer. Jeg liker ikke så godt Sherlock eller Watson i denne filmen. (Jeg synes faktisk de er mer seg selv som Basil i Disney versjon, så jeg er kanskje klar for innleggelse? Det er Watson som er kul der, da.
![]() |
#17 |
Med støttehjul
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Tja, var greie nok filmer, men til tross for en skikkelig fangirl crush på Robert Downey Jr (Tony Stark does a really good Robert Downey Jr |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Veldig glad i begge filmene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
villende
|
![]() Sv: Hva synes du om Sherlock Holmes-filmene?Jeg digger Robert Downey Jr, men not so much som Sherlock. Jeg elsker Cumberpatchs tolkning, og syns også at Millers Holmes er ganske stilig. (For ikke å snakke om Hugh Laurie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|